|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Adana bayanlarla buluşma İle İlgili Paylaşımlar

Adana bayanlarla buluşma ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.

En beğenilen Paylaşım

💨💨💨



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

qozlerine asik olmakla saclarina asik olmak arasinda qidip qeliyorum 😈✋


Laylaylay34   Gotunde karar kıl🤣🤣
parliamenť   yemeklerde salca 😈jdjdkfkfkfkfkfkfkgk 😁

En beğenilen Paylaşım

Sayin adminler biraz fazla şikayet etmiyormuymusum ne yapacağız söyler misiniz? konusmadiğim insanlardan hakaret ya da küfür edene ya da tehditler savurana gül mü yollayacagiz? 😡 Herkes yerini haddini bilsin aksi takdirde itinayla bildiririz zaten


Zeze1112   Kiskandiklari kadınları engelliyor buradaki karılar. Yeni gelenlere engel basıyorlar kıskançlıktan
Zeze1112   Mesaj kutusu kapa. Erkeklerden çok kadın var burda fesat bunuda unutma
Lαғederѕιɴ   Canını sikanlara yol ver gitsin yani engelle kimseyle muhattap olma derim.
Iraklis   İştirak ediyorum hanımefendi
Lαғederѕιɴ   Burda şikayet etsen ne olacakki gider başka hesap açar engelle fazla muhattap olma canını sikmaya degmez kimse için.

En beğenilen Paylaşım

Öhö öhö profilimi özgür bırak istersen pembeli 🙄🤦‍♂️☺


ME T İN   Neyse attık rahatsız etmesin yiter😏😁

En beğenilen Paylaşım

Bu ilişkilerde sabah beni uyandırır mısın? Olayı ne alaka ya. Neyim ben Köy horozu mu?? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂


Gorenmarket   Kırçiçeği😄
Gorenmarket   47 Zeynep 47 aynen valla soğudum 😂😂😂😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

😂😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

ergen vakası 😌



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

iyi gecelerrr 🤫rahatsiz etmeyin beni çikacaginiz zaman uygulamayı yavaş kapatin ses yapani..... 🤔



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İstanbul'um şehrim benim, unutmuş mu beni zalim? Yani? Ali Kınık - Unutmuş Mu Beni Zalim☕️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Onaylanırsa güzel foto geliyor. Her attığımız foto onaylansa size huzur verecek fotolar atacağum ama işte olmayi.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Nefret ediyorum abicim bu iki yüzlü insanlardan bi sevemedim yaa 🙂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

bu saatde uyumanın derdi çoktur


One Minute   Yoo ben keyfi uyumuyorum
Mk4535   Aynen öyle Şengül hanım merhaba
eliteren   dert dediğin eksik olmuyor ki zaten
tfcj8   günaydın hanfendi çok güzel snz
Boby Marley   dertsiz insan mı var Şengül

En beğenilen Paylaşım

Bir felek varsa ve onunla sohbet edilecekse, onuda en güzel orhan gencebay yapmış Orlic🚬 Felekle sohbet🎧🎶🎶🎶



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

çeçeva



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Öyle bir sevdanın içine düştüm Ne siz sorun dostlar ne de ben söyleyeyim Öyle bir aşk ile yanıyorum ki Ne siz sorun dostlar ne de ben söyleyeyim O leyla ben mecnun gibi severken Ne oldu bir anda bu sona neden Bu aşkın en güzel mevsimindeyken Görmedim hiç bahar görmedim neden Aşk sokağında yalnız kaldım Bir köşeye çöküp her gün ağladım



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Adana bayanlarla buluşma ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Adana bayanlarla buluşma gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.