|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Ankara bayanlar İle İlgili Paylaşımlar

Ankara bayanlar ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aradığın bu anahtar gurubunun hakkında senin ne düşündüğünü merak ediyoruz. En etkili ve ilginç paylaşımı sen yap ve herkes seni bulsun. Yeni insanları hayatına katmanın en etkili yöntemi onların dikkatini çekmektir. Paylaşımlarınla fark yarat ve bir adım öteye geç. Dikkat çekici karakterinle etkileyemeyeceğin üye kalmayacak..

En beğenilen Paylaşım

Utanır insan böyle güzel olunurrr muu



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

😎😎



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

GÜNAYDİNNNNN 🌄🌄🌄🌄🌄🌄🌅🌅🌅🌅🌅🌅


Oktay Tunçbilek   günaydın ✋
Ay.az   Günaydın mutlu pazarlar abim
ALPERRRRR TUNGA   Nasilniz abi naber oktay
Oktay Tunçbilek   eyw iyi senden ne haber
Ay.az   İyiyim abim sen nasılsın Alper özele bi gelsene abim

En beğenilen Paylaşım

BACİMMM UYUDUNMU KİZZZZZ😍😘😘😘❤️💞💗⚜️🌸🌹



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Günaydın hayırlı sabahlar 👉☕☕☕☕☕☕


comment icon Diğer 35 yorumu gör

Said   Yaaa sabır diyorum👍👍
Peri🧚 Lazkizi   Oyy topragum günaydun
Said   Bende engelledim adam degil ki adam olsa hakaret vaki konusmaz saygısız neyse
Said   Hg toprik
Said   Günaydınlar 🌼

En beğenilen Paylaşım

Insan Bazen Büyük Hayallerini, Küçük Insanlarla Ziyan Eder. Çok Yazık 🤠


[email protected]●N~   Haklisin Kardeşim Ama Dikkat Etmek Gerek 🤠
[email protected]●N~   Sende Sağol Güzel Dedin 🙏🤠

En beğenilen Paylaşım

Lütfen İstanbul dişi ve fotosuzlar yazmasın


Bəxtiyar   Lütfén ama beyLer
murat193&amp   yazdık bakalım ne ola😅
Sonssuz   bu tiple sana kim yazar
Aşksız3460   😂😂😂bana yazan kadar senin profılıne bakan varmı acaba

En beğenilen Paylaşım

Haydi Trabzon'um al şu maçı ❤💙


comment icon Diğer 2 yorumu gör

MurTaZaHaHaHa61   Alacak ula 😂
MurTaZaHaHaHa61   Habu kız trabzonlimidur 😂
Asi Ece   değilim ama seviyorum Trabzonumuzu
MurTaZaHaHaHa61   Helal 😅
Asi Ece   vede bizim mat hocası Trabzon lu bilemediğim her sorunun cevabı 61 çıkıyo 😂

En beğenilen Paylaşım

Kader diyemezsin sen kendin ettin.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Neyse ben gidiyorum. İyi geceler 🌙 🖐🏼


️🅰️ligs ️   Ey geceler

En beğenilen Paylaşım

Esmer bir akşam vakti. Senle yeniden doğdum. Benden çaldıkları unut dedikleri. Kaybettiğim kaderi buldum. 🎶🎵🎶🎵🎧



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Saat 9 da kampa saldırı varmış 😱😱 silahı bitirmem lazım 🤦‍♂️🤦‍♂️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

ya bu kızlar çok mal hala erkekler aldatıyor diyorlar len zaten birtane bulamazken ikinciyi nerden bulalım



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

— Keşke herkes sosyal medya'da paylaştığı sözler kadar dürüst ve düzgün olsa..!


Tayfun1907   sponsor yaptım bana sormadan 30 saniye sonra aldı deli oldum ama ya !
Tayfun1907   biraz saygı ama ya neyse .
Tayfun1907   saolasin GamZe 🌼☕
Tayfun1907   her zaman GamZe ne demek 🙄 bana iyi arkadaşlar lazım eyvallah

En beğenilen Paylaşım

Ve işte; Güzel kadınların şanssız, İyi insanların mutsuz olmasını izah edemiyor hayat...



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Ankara bayanlar ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Ankara bayanlar gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.