|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Arkadaş İle İlgili Paylaşımlar

Arkadaş ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar üyelerimiz tarafından zaman içinde duvardaki yerlerini aldı.Senin de bu anahtar kelime ile alakalı paylaşmak istediğin bir şeyler var mıdır? O halde ne duruyorsun? Hislerini paylaş ve harekete geç. Anasayfada yüzlerce üye paylaşım yapıyor, gönderileri beğeniyor ve yorumlar bırakarak birbirleriyle sosyalleşmenin doruğunda etkileşim sağlıyorlar. Sen de aralarına katıl ve hayatına hiç olmadığı kadar değişik renkler katmak için harekete geç.

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşa “büyük aşklar kavga ile başlar” dedim, yokluktan inandı. Nişantaşı civarında gezmeyin kızlar adam sopayla dalacak..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Arkadaş her aldığımız karar mantıklı olacak diye bir şey yok☺️


BeatifulGirl(N)   Admin Bu Çokbilmiş Sarı Civcivi Al Burdan😂😂
Fiyakalı37   Ahhahaha Bea teşkilat var benim arkamda😂😂 adminin gücü yetmez😂
BeatifulGirl(N)   Hangi Teşkilat😂😂
Fiyakalı37   Bilmiyorum😂😂 ben sadece enişteyi ararım. Teşkilatı o bağlıyor😂😂
BeatifulGirl(N)   🤣🤣

En beğenilen Paylaşım

Merağımdan soruyorum Arkadaşlar, Sitede isim değiştirince, kişilikmi drğişiyor, yoksa kişilermi.. nede Asl olduğumuz gibi olamıyoruzki.. nedir bu telaş böyle..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Arkadaş herkezin sevgilisi var benim neden yok anlamadim


Ka_dir   Benimde yok
Ölümünegkn   Bu işte bi terslik var yada biz işi bilmiyoruz anlamadim gitti sırf sevgili bulurum diye açtım bu uygulamayı ama yok
Ka_dir   Inş bulursun ben uğraşmıyorum
Ölümünegkn   Inşallah bulurum hayırlısı

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlarıma ödül olarak verilmişim benn...😏😁😁


comment icon Diğer 25 yorumu gör

⇝HaklısınSeren   Olcak mi😂
SıLaaAaaaaaaa   Ula yine yanlış yazdım😂😂 Olcay oldunu bal gibi biliyon
⇝HaklısınSeren   Tmm dostum🙄
⇝HaklısınSeren   Puahahah sıla 😂
⇝HaklısınSeren   Alindi

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar ben yeni üyeyim mesajlaşma hakım bitti 24 saat e bir mi mesaj hakkı? (Arkadaslar özelden meaaj atamamamın sebebi bu )



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

ne kadar gönülden bagliymişiz #Arkadaşimi da Corona etmişim yanıma geliyyy 🤦🏼‍♀️😔


lazPerisi   amin canım sağolasın

En beğenilen Paylaşım

Bir Erkek İle Bir Kadının Masum Arkadaşlıklarına İnanmıyorum..


comment icon Diğer 4 yorumu gör

SugarMan2   Sana göre yargı bana göre düşünce o da senin karakterin melisa
SugarMan2   Yaklaşım tarzından bahsediyorum ben mira bi bayanla ben normal arkadaş olarak konuşmam amacım sevgidir aşktır beğenmişimdir tanışmak için konuşurum yoksa diğer türlü konuşmamdaki amaç ne olabilir
SugarMan2   Öylesine karşı cinsle konuşmak gibi düşüncen varsa o da ayrı bir şey sonuç olarak karşında ki insann ne amaçla seninle konuştuğunu bilemezsin sen arkadaş sanırsın ama o sana cinsel yönden bakar bilemezsin
SugarMan2   İyi geceler bu arada çok şükür gay falan değilim gay olmadığımı ispat edebilirim bu şekilde konuşma yapmanda bir bayana yakışmadı
SugarMan2   ://onedio.com/haber/kafalari-kurcalayan-o-soruyu-bilim-cevapliyor-bir-kadinla-bir-erkek-yalnizca-yakin-arkadas-olabilir-mi-741710

En beğenilen Paylaşım

Şu konuyu bence açıklık getirmek gerektiğini düşünüyorum. Arkadaşlar iyi insan olabilirsiniz erkek yada kadın...ama hiçbir insanı profil resmi yok diye yargılayamazsınız. Eğer sizin için durum buysa o zaman yabancı insanlarla görüşün. onlarda tek bir resimsiz bulamazsınız kolay kolay. İnsanların korkusunu yargılama amaçlı kimse kullanamaz.🙏🏻


comment icon Diğer 18 yorumu gör

ʘᴗʘ Elit Baykuş   #Ömür yoo mesajın yalan söylemiyor😂😂😂
Ömür Gülü 07 61   niyete bak,yazana değil😂
ʘᴗʘ Elit Baykuş   #Ömür ablam nasılsın görüşmeyeli🦉🤗
Ömür Gülü 07 61   iyiyim sen nasılsın?
ʘᴗʘ Elit Baykuş   Seni gördüm daha iyi oldum ablam.🦉🤗 Aynı en son nasıl bıraktıysan öyleyim😂

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar size bir gerçeği hatırlatırım. Burada hiç kimse aşk yaşamadı. Belki ilerde yaşayabilir. Aşk yoluna giren geri dönmez.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar ben bi süre yokum huzuru bulmaya gidiyorum bi aksilik olmazsa görüşürüz Benim yoktur Hakkım ama yine de HELÂL OLSUN SIZDE HAKKINIZI HELAL EDIN ...


lazPerisi   🤦🤦🤦
lazPerisi   😔😔
lazPerisi   İnşallah o aksilik olmayacak ve sen sadece iyiyim.demek için bile olsa döneceksin lütfen ablam
lazPerisi   🙄

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar ahıra aslan sütü sağmaya gidiyorum gelen varmı🤣



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar benim hakkimda konusan birileri var galiba ben burayi iyi bir yer saniyordum yanılmışım Kim benim adima konusuyorsa Allah belasini versin


bbbbb   Amın 😅
Yakamoz_aksamı   Amin
Yakamoz_aksamı   Kimseye karışmıyorum yorum dahi yapmıyorum derdi olan gelsin konuşsun şerefsizlik yapmasin

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar şiirlerim sözlerim kimseye hitaben yazılmamıştır içimden geçen duyguları sadece sizlerle paylaşmak istiyorum teşekkürederim herkese



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar öncelikle iyi geceler bir fikrinizi almak için yazıyorum.Gece 23:00 sıralarında Whatsapp dan bir numara tarafından bilinmeyen konu adlı grub a eklendim fakat grupta sadece bn vardım.Ben de ekleyen numaraya mesaj attım.Neden böyle bir şey yaptığını sordum ve beni tanıma


comment icon Diğer 1 yorumu gör

GiZem273647   Aynen sevda ben de öyle düşünüyorum numarayı tarattım birinde erkek ismi birinde kız ismi çıktı aslında şüphelendiğim biri var ama emin değilim ve ispatını olmadan konuşmam öyle.
SeVDa♡EZELİMMMMM   Ozaman direk engelle gizem en guzel cozum bu ☺
GiZem273647   Valla canım hiç uğraşmak öyle basitlerle yemiyor ki karşıma adam gibi çıksın açık açık söylesin ne derdi varsa.Cok zorlarsa savcılığa gidip şikayetçi olacağım.
Berat şahin666   Gizem engelle o numarayı ve hiç bulaşma 3 gün önce benzer bir olay bizim hastanede hemşire arkadaşın başına geldi polise verdi şebeke cetesi cıktı uğraşma başın ağrımasın geçmiş olsun.
GiZem273647   Tamamdır bekliyrm cvbnizi

İlgini Çekebilecek Yazılar

Arkadaş ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Arkadaş gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.