|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

arkadaşlık sitesi ücretsiz üye olmadan İle İlgili Paylaşımlar

arkadaşlık sitesi ücretsiz üye olmadan ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu arama kelimesi ile yeterince alakalı değil gibi duruyor. En alakalı ve belki de en etkili paylaşımı sen yapmak ister misin? Bu sayede üyelerin dikkatlerini üzerine çekerek çok daha fazla etkileşim alarak hayatının aşkını bulma yolunda daha büyük adımlar atma imkanını kazanmış olacaksın. Ne dersin? Denemeye değmez mi?

En beğenilen Paylaşım

Bazı uygulamalar varmış , evcil hayvanınızın sesini dinletiyormuşsunuz ne demek istediğini yazıyormuş . Galiba artık herkesi anlayabileceğim .


¡llegaL   Bi inle bakıyım derdin neymiş yazsın uygulama 😄
¡llegaL   Hollandalı değilim bro 😏

En beğenilen Paylaşım

iyi akşamlar...👍



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bırak herkes şarapla sarhoş olsun geceleri... Bana dudakların yeter !!!


comment icon Diğer 33 yorumu gör

Meyid   Īçerim yapiyorum
Meyid   Benim iyi biri olma gibi derdim yok naz genede tşkler iltifattın için
Meyid   Pandemi rahat ol ben zeki falan degilim bak aykū yū bile böyle yazabiliriyorum😂
Meyid   Hala kahvemi yapiyorsun ben içiyorum bile
Bahanem   gitti gitti 😁😁😁😁

En beğenilen Paylaşım

Biz erkekler biliriz ki bir kadın önce bizi bakışlarıyla kabul eder, önce kendisi için bakar, sonra kabul etmek için bakar. Dil öncesi bir yabancılıktir o an yaşanan ve gözlere,bilme anlama ihtiyacını dayatır. kimin av kimin avcı oldugunun henüz bilinmediği bir andır. Sonra kaçamak değil doğrudan bakma, ben hazırım ya sen bakışıdır bu, kan tutuşturan av tadi başlamıştır arzulamanın, ve baştan çıkarmanın hazırlık eşigidir burası olay mahallindeki bütün aday ve rakipler elenmiş, haydi başlayalım bakısıdır bu ve hayatında eksikliğini duyduğun bir büyük hikayenin ümidiyle renklenirsin ama siz yinede kalbinin sorumluluğunu almasını bilen adamlara aşık olun🍀



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

💙💛💙💛


comment icon Diğer 1 yorumu gör

Ümit86gs   rekabet güzeldir ❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛🦁
NRLLHS   Evet kardeşim aynen
NRLLHS   💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙
Ümit86gs   ebedî rekabet edebi dostluk 🙏💛❤💛❤💛❤💛❤🦁
NRLLHS   💛💙💛💙💛💙

En beğenilen Paylaşım

Sayın yeni üyelerimiz toplama kampına hoş geldiniz😂


Muratkaya7321   Efendim ortak😎😎😂
Muratkaya7321   🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

En beğenilen Paylaşım

Mesaja cevap vermeden silenlere kızmayın sakın heeee... Demek istedikleri ama yazamadiklari şey şu .. beş para etmem sen iyi birini bul demek o .. bunu anlamiycak ne var



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bu Sabahta Alarma Karşı Vermiş Olduğum Mücadeleyi Kaybetmiş Bulunmaktayım Günaydın


Tamer Kara   😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

Bi arkadaşla özelde muhabbet ediyorum..ne hikmetse ben silmediğim halde sürekli msjlaşmalarım siliniyor..bu sistemsel bir hataysa anlarım, farklı muhabbetler varsada özelime giren özelimi yesin...☕️


La_TaHZeN   Hayir ozellikle onada soruyorum her silindiginde
La_TaHZeN   Oda silmiyor yani

En beğenilen Paylaşım

İnsanlar, aşık oldukları kişilerde mutluluğu bulamayacaklarını anladıklarında ve bunu kabullendiklerinde, gerçek mutluluğa ulaşırlar...


Iraklis   🙂
Iraklis   Çok tşkler 🙂

En beğenilen Paylaşım

DERT ARKADAŞIM BURADA OLDUGUNU BİLİYORUM VE OKUYON NASİLSİN KONUSMSYALİ 🤣🤣🤣



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Zıkkımın dibi var istermisin😏


comment icon Diğer 9 yorumu gör

ÖW£R   Ower degıl omer kavga etmek nıyetınde degılım alınıyomusun😳
ÖW£R   Estagfurullah asagılama asla bende olmaz hangı sozumu oyle anladın soylermusın
ÖW£R   Kıvırcıkkk sen yıne cok koymada😂
ÖW£R   Melek soylucekmısın beklıyorum
ÖW£R   Engel yede kurtulalım senden😂

En beğenilen Paylaşım

Biontec mı Sinovac mı 🙄🙄🧐🧐


comment icon Diğer 3 yorumu gör

Esesli77   aşı sırası geldi bana iki seçenek biontec veya Sinovac arasındaki farklar fazla yok gibi biontec biraz daha ağır basıyor Sinovac çin olduğu için güvenmiyorum sadece
Iraklis   Bak dediğimi dinle. Biontec aşısı genetiği değiştirilmiş organizmalar barındırmakta.
Esesli77   öyle olsa reis olmazdı biontec aşısını#Heyi😁😁
Iraklis   Yahu sende reis sanki biliyor gibi konuşma.
Esesli77   çin e güvenmiyorum sadece çin malı olduğu için

En beğenilen Paylaşım

hele hele



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bana laf sokmaya çalışma.. yoksa benim sana soktuğum laflar ya banyo da yada kenefte aklına gelir



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

arkadaşlık sitesi ücretsiz üye olmadan ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda arkadaşlık sitesi ücretsiz üye olmadan gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2022 ElitAşk tüm hakları saklıdır.