|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

arkadasliksitesi İle İlgili Paylaşımlar

arkadasliksitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Senin de bu anahtar kelime ile alakalı paylaşmak istediğin bir şeyler var mıdır? O halde ne duruyorsun? Hislerini paylaş ve harekete geç. Anasayfada yüzlerce üye paylaşım yapıyor, gönderileri beğeniyor ve yorumlar bırakarak birbirleriyle sosyalleşmenin doruğunda etkileşim sağlıyorlar. Sen de aralarına katıl ve hayatına hiç olmadığı kadar değişik renkler katmak için harekete geç.

En beğenilen Paylaşım

🗣🎙 ELLey Duhe -- MiddLe Of The Night 🥰🥰🥰☺🎶🔉🚬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

😍😍😍



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bi şansı herkes hak eder



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ozman spor vakti geldi demektir 😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

soyleyin sordakine qulunce wosvoqen deqil landrover oliyo bakislari



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Gidiyomm 🏃‍♀️🏃‍♀️ başım şişti 🙄🤕🤕


comment icon Diğer 3 yorumu gör

SıLaaAaaaaaaa   sesinde cikmiyo ortaam🤦😅😅
SıLaaAaaaaaaa   Bişe dicem Lina hesap calmislar
🅶🅰🆁İ🅿 🅱İ🆁İ   bi toplu yigne yeter😂😂😂
SıLaaAaaaaaaa   haberin olsun sonra görüşürüz🙋
🅶🅰🆁İ🅿 🅱İ🆁İ   pardon birşey demedim espiriyi anlamamissin😁

En beğenilen Paylaşım

Ben ışıkları sonduruyorum bu gece. Dağılıın.👀



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bende gidicem avrupaya , 2 sene kalıp izine geldiğimde diyecem ki " yav bir laf vardı türçe çok az söyleyemiyorum " diye 😄😄😄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

🍌🐍👉👌


Elendil16   sesiz sinema mı oynuyoruz D:

En beğenilen Paylaşım

İsterse dünya dursun dünya, sen yoksan yanımda Sen varsan güneş doğar İstersen dönsün dünya, sen dur kollarımda Dolaşsak diyar diyar



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Şarkı önerin dinleyim vakit geçmiyor 🤒🆕



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

iyi dostlar edindim hepsi deli 🙈



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hayat insana heran gülmüyor hemen...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Şu panelde en iyisi akıp gitmek yokya en iyisimi kayıp gidim ozaman ilk pay benden oĺsun #goodmorning 🚿 nedicem evden çıkmayan bugün benden söylemesi hadi çaww..👐😃😃



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Görmezden gelenin gözüne, bağıra çağıra giremezsin... Sen aşını iyi pişir, kokut. Bırak geleceği varsa buyursun kendi gelsin. Hoş... Görmedi diye de ölmezsin... Görseydi ziyafete konardı, Sonradan görmüşse Elleme senin insafının verdiğiyle yetinsin


ORHAN şahin   👍🌟

İlgini Çekebilecek Yazılar

arkadasliksitesi ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda arkadasliksitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2022 ElitAşk tüm hakları saklıdır.