|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

balıkesir tanışma sitesi İle İlgili Paylaşımlar

balıkesir tanışma sitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama terimi için aşağıda görebileceğin gibi bazı üye gönderileri sunduk. Yapacağın alakalı paylaşımlar sonuç listesinde bu şekilde görünür. Bu sayede profilin daha çok üyenin dikkatini çeker ve daha fazla ziyaret alırsın. O halde iyi ve farklı paylaşımlar yaparak üyelerin ilgisini ve odağını kendi üzerinde toplaman için büyük bir fırsat seni bekliyor. Etkili ve farklı paylaşımlarınla göz doldurup üyelerimizin arasında bir yıldız gibi parlayacağından hiç şüphemiz yok. Hadi kendini tutma!..

En beğenilen Paylaşım

Bütün cinsler hep mi beni bulur aq🤨🤔



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Her insan bir kere vurulur sırtından bu hayatta.Çünkü her kardeş, her dost, her sevgili bir parça vicdansızdır.".



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

herkese günaydın mis mutlu günler dilerim


karamm42   teşekkürler sızede
karamm42   eyvallah sızede

En beğenilen Paylaşım

Ahlakıı da üslubu da zariff olann yüreklere denkk gelesinizz..🍂🍁🍂🍁


Yasin057   Amen..🙂
Delihatunn34   Aminn Yasinn amin..🙏🙏
Delihatunn34   Kaderr abla duamızı yapalım yinede..🤭🤭
Delihatunn34   Ne mutlu sana kii denk düşmemişsinn Çınar abem..🤗🤗🙏🙏
Delihatunn34   Pekii ablacım..😌😌

En beğenilen Paylaşım

Yeterince geCe oLmuş..


comment icon Diğer 9 yorumu gör

İLhaaN   Oda olmas benim sana giydirmem lazım 🙂
Woswos35   Ebenin nikahı mk . Gören milyoner sanacak
İLhaaN   Niye olm yeri gelior bas bas bagırıon şukadar para alıyorum diye 🙂))))))) yoksa artistlik mi yapıon
Woswos35   Kanki çaktırma mk herkes bize kitler sona inek . Çabuk güvenme sorunum var bilmiyon mu . Gidip ismarlarim sona valla o paralar da yetmez
İLhaaN   Ahahahaha tmm len

En beğenilen Paylaşım

Bir zamanlar Mavi ejderha , Kırmızı Anka kuşu , Kara kaplumbağa , Beyaz Kaplan vardı. 😁4 Kutsal Canavar.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Herkes Haddini Bilecek Durması Gereken Yeri Bilicek 👿💪🏻👊🏻



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sevenin sevdiğine verdiği değer dir dua dua edenleriniz cok olsun


Brce   Amin

En beğenilen Paylaşım

Yine hangi faşodan mesaj bekliyorsun sessiz sessiz


Sarpa   Belem Şey gibi bişey mi😅
Sarpa   Yok yaw Est 😅😅 Çok efendi "görünen" adamdan korkarım ben
Sarpa   😂😂

En beğenilen Paylaşım

aynı fotoğraftan neden 3 4 tane koyarsın ki



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

#Kalben Sonsuza Kadar 🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎶



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Yoksa siz cahilye döneminden kalma insanlarmısınız?🚶😠👎 🙄😏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

kalp yarasi diye bi dizi var orda aysenin yanina baska biri yokmuymus ataqizliyi koymuslar oraya la



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

😈



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kalakaldim sözleri. Herkese mutlu akşamlar #Güneşim soluyor ayazlarda içim ürperiyor Ne yüzüm gülüyor yolunda ne yapsam olmuyor? Bir gemi kalkıyor içimden meçhule gidiyor Yüzüyor bilinmez uzaklara canımı yakıyor. Uğrunda ölüm bile bana kolay Karşısında dururum. Varsın böyle geçse de bütün ömür Kendimi avuturum. Kalakaldım kışın ortasında yine Yine aldandım sonunu bile bile Cennetten kovuldum isyan ede ede Hiç utanmıyorum...#


vukuatlı42   Emege saygı 👍
Zümre   Tesekkur ederim

İlgini Çekebilecek Yazılar

balıkesir tanışma sitesi ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda balıkesir tanışma sitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2022 ElitAşk tüm hakları saklıdır.