|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Bayanlarla görüşme İle İlgili Paylaşımlar

Bayanlarla görüşme ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu arama kelimesi ile yeterince alakalı değil gibi duruyor. En alakalı ve belki de en etkili paylaşımı sen yapmak ister misin? Bu sayede üyelerin dikkatlerini üzerine çekerek çok daha fazla etkileşim alarak hayatının aşkını bulma yolunda daha büyük adımlar atma imkanını kazanmış olacaksın. Ne dersin? Denemeye değmez mi?

En beğenilen Paylaşım

ayni #Melehat abula 😂


comment icon Diğer 8 yorumu gör

lazPerisi   yok ağa yaaa
lazPerisi   iki saat oldu gekeli
lazPerisi   yarın erken gidecegum
Meyid   Saglikcilarimiza kalkan eller kırılsın😂
lazPerisi   amiiiinnnn

En beğenilen Paylaşım

Ben pes etmem azizim, Olana kadar DUA ederim 🌺🌹💐🍁🤲



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Müstakilmisin 😏😁


Foe   😂
ME T İN   Evet doğru yazdım Foe😁😁
Foe   Doğru okuduğumu sonradan fark ettim. Sildim bende 🙄
ME T İN   Farkettim, olsun👍😌

En beğenilen Paylaşım

Beyefendiligimi özelimi kapatmay borçluyum



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Tiplere gel ya bit pazarına dönmüş yine 😁


DeluMaNy🅰️K   Yazma boş ver diyorum ama dayanilmiyor 😁

En beğenilen Paylaşım

Dünya üzerinde daha güzel uyuyabilen başka bir varlık var mı dediğim poz 🥰



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Depresyondan çıktım sanırım çok gülüyorum 😅 öteki türlü dellenmiş olmalıyım



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Burasi çok isssiz bir yer kimsecikler yok 😏 😏 😏 😏 😏 😏


Franzz   Aaa konuşan biri çıktı
Franzz   Gorememisim demekki🙂
Franzz   Evt ayıp etmişim arzu hanimcim mazur görün
Franzz   Tmm olmaz

En beğenilen Paylaşım

İnsan yorula yorula yürür,kırıla kırıla büyür...🚬🚬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Boşuna sevdalar....s.ken yaranıo ben onu anladım. Hadi bak işine bana ilisme.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kadere inanıyorum. Ne yaparsam yapayım, belki hiç olmadık anda ve yerde, belki burada bana "merhaba " diyecek.. ve hiç bir şey eskisi gibi olmayacak


sktrn ötede bayiln   kader dediğin şey senin elinde olan bişey. merhaba ya gelince dostum burda olmaz o iş emin ol buna.

En beğenilen Paylaşım

En çok kırıldığımız en değer verdiklerimizdir! En iyi dost ise kırsa da değerinden kaybetmeyendir!



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Nasilda yavsiyo hele hele 😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ağzından bal damlayan arının bile, kıçında iğne var ne güveni?



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

🤔🤣😀🚬😍😃🤢😍🤨😍😃😍😃🤦‍♂️🤣😀🙄🤔🤩🙏🤦‍♂️😏😀😂🤦‍♂️🤨😍🙄😊🤣😍🙏🤢🙄😊😊😂😍🤨



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Bayanlarla görüşme ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Bayanlarla görüşme gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.