|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Bayanlarla tanışma İle İlgili Paylaşımlar

Bayanlarla tanışma ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama kriteriyle alakalı harika fikirlerin olduğunu biliyoruz. Aklından geçenleri üyelerimizle paylaşmak ister misin? Gördüğün listede bu arama terimi ile ilişkilendirilen bazı gönderilere yer verdik. Görebileceğin gibi etkileşimlerini bu yollarla arttırabilme fırsatın her daim var. Bol bol paylaş beğen ve yorum yap.

En beğenilen Paylaşım

Sebbahh dopinqi🙄


comment icon Diğer 1 yorumu gör

berkaycan61   Berkay 'dı, berkoş oldu, berkoş'du , Berkoli oldu, dur bakalım nereye gidecek isim 🙄
berkaycan61   Rica ederim demedim pardon
ÇATLI tek   afiyet olsun kardiş
berkaycan61   Olum ismimi düzgün soyleyin sene millet yanlış anlıyor sonra 🙄
berkaycan61   Olan bana oluyor, senlik bişe yok 🙄

En beğenilen Paylaşım

🤔



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

geceler zalim geceler🤷‍♂️


🅶🅰🆁İ🅿 🅱İ🆁İ   size çok mutlu geceler🌼🌼🌼🤷‍♂️

En beğenilen Paylaşım

Ben gelemem, ama sen git biraz dolaş....



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

#Selam herkese 🥳🥳🥳🥳🥳😒 yoruldum 😒😂


comment icon Diğer 10 yorumu gör

ღGüll Hanımღ   #ömer abi teşekkürler 😌
ღGüll Hanımღ   #Please teşekkürler 🙂
ღGüll Hanımღ   #Kemal nerden biliyorsun bende onu soruyorum 🙄
ღGüll Hanımღ   #Burak yorgunum 😒😂
hadronKEMAL   anlatırım birgün denk gelrsek 🙂

En beğenilen Paylaşım

Gittim cunku sarjim bitti 😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bir gün su özeli açıp ulan benimle ne derdin var diyeceklerim var 😂


comment icon Diğer 9 yorumu gör

Sonje   Yağmur güç sende artık. Gölgelerin gücü adına 😂😂😂
Sonje   Deli kadir 😂😂😂
Sonje   Benden dost olmaz deli kadir. Olsa olsa köstek olur😂😂😂
Sonje   Dürüstlük 🙄
Aşk : Gurbet   özel olmazsa kimler acep 😂

En beğenilen Paylaşım

Sen garisma awk romeo nun skype si yok 😂


ömerciihangir   Yok Belki Bi TANE kuru O na 😂jdkd

En beğenilen Paylaşım

Allah kimseye taşıyamacağı yükü vermezmiş galiba sende bu yüzden beyinsizsin 😄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Baanee 😒 Benimde Faturami Odeyin 😁


HALITCAN 44   Knk benimkinde ödeyin sizin için vaaz veriyom 😁
[email protected] SU   benimkinide 89 tl tel var

En beğenilen Paylaşım

Bugün serserilik yapasım herkese salça olasım var 🥴🥴🥴🙄🙄🙄


Bayan Turuncu   😘
Bayan Turuncu   Angaralılar toplandı🙄😁
Bayan Turuncu   Ben La derim bizde Bi yaşam tarzı bu😁🙄😎

En beğenilen Paylaşım

hayırlı günler


ayaz4646   mrb nasılsın
ayaz4646   bende iyiym Aynur mersindemi yaşıyorsun
AslanReis0734   musmutlu günler dilerim 😊😊
ayaz4646   özele gelirmisin rica etsem iki dk

En beğenilen Paylaşım

Yiğitcim benim özelle mözelle ne işim olur la direk wp deyim 😂😂😂😂


İLhaaN   Yani 😂😂

En beğenilen Paylaşım

Hayat ne garip. Orada olduğunu bilirsin ama tutamazsın. Şaşkınsındır bakıp kalırsın yalnızca. Lazım olan tek şey cesaret belkide. Adım atman gerekir ona aslında. Ne yapacam ben şimdi diye düşünürsün. Işık saçarken sana karşı. Yorgun ve ürkek durursun.Oysa seni bekliyordur bilmeli



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

slm bayanlar ben Yusuf erzurum ve çevresi bayanlarla görüşmek istiyorum arayın 0'5'3'1'9'2'0'8'2'4' 1



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Bayanlarla tanışma ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Bayanlarla tanışma gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2022 ElitAşk tüm hakları saklıdır.