|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Bizim mekan sohbet İle İlgili Paylaşımlar

Bizim mekan sohbet ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin. Bu terim ile ilgili en ilgi çekici paylaşımı sen yapmaya ne dersin? Aşağıda bu terimle ilgili ilgini çekebilecek bazı paylaşımlar sunduk. Bu paylaşımlar gibi sen de hesabından hislerini paylaşıp arkadaşlarınla etkileşimlerini pekiştirebilir, yeni dostluklar edinme yolunda büyük adımlar atma fırsatı yakalayabilirsin.


En beğenilen Paylaşım

Maşallah ölen ölene valla kimse kusura bakmasın kımse kimse ıcın ölmez ben şu kız için ölürüm diyen külliyen yalan atıyor 😂 😂 😂 😂 😂 😂


Akif dildirim   Bak senınki en gercek olan 🙂)))
Meryem6565   Öyle diyen bi benim mi karşıma çıkmadı ya dkdkfkf
Akif dildirim   Aslı öyle diyen yalan atıyor seven insan öylr demez
Meryem6565   Tabi cnm ben esprisine dedim zaten şu ölen Kişiler bi benim karşıma çıkmadı tarzında bir cümleydi 🙂

En beğenilen Paylaşım

TunceL Kurtiz - Oysa Herkez öLdürür Sevdiğini Kimi Bir bakışıyLa yapar...


ⓔⓝⓔⓝ   Kimi dalkavukca sözlerle
ⓔⓝⓔⓝ   Söylese ne olur artık anlamayı bırakıp dinliyor insanlar
ⓔⓝⓔⓝ   Öyle tabi de benim demek istediğim artık bu adam ne diyor neden bunu söylüyor diye düşünen yok sadece kulağa hoş geliyor diye dinliyolar
ⓔⓝⓔⓝ   👍

En beğenilen Paylaşım

Dünyam hayatım çevrem dostum çok ve geniş ama #Kalbim tek kişilik ve hala bir #Kisilik yer var ..ne #Dersin...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Günaydın hayırlı sabahlar


_Sinyorrr _   Günaydın
Patroniçe Panda(ᵔᴥᵔ)   Günaydın

En beğenilen Paylaşım

Deli divane olmuş gönüller yüreğime sorsalar hapis kalmış buralar hey gidi gönüll🎤



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

içimdeki seni



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Adam ayrıldıktan sonra belli olur, yoksa bizim kedi de erkek



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Dostların vefasından çok, sefasına şahidiz..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Yanlız olmak yanlış bir kalpte olmaktan iyidir..Mutlu Akşamlar.


MorYeL   Teşekkürler nasilsınız dostlar..
MorYeL   Bendede aynı bugün izinliyim çay bahçesinde arkadasla takiliyoruz..
MorYeL   Deşarj oluyorum 😉

En beğenilen Paylaşım

Ömrünü yemeğe geldim merak etme 😂 🙃



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

kime selam versem ya doktor ya öğretmen hic bu kadar üst düzey bi siteye denk gelmemiştim...😂🤣


comment icon Diğer 8 yorumu gör

Serkan ist   tesekkurler sanada güle güle madmazel
Serkan ist   oyle seylere takilmam indirebilirsin bence hic şüphem yok 🤣😂🤣😂
Serkan ist   yani indirme konusunda şüphem olmaz sana karşı
Serkan ist   altvtarqfi sponsorluktan indirdin ne olmuş
Serkan ist   aynen bitti sayılır di

En beğenilen Paylaşım

Oh anasını satayım millet cumartesi gecesinin dibine vursun biz çalışalım 😤



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Saat gecenin dört buçuğu, hunhar zaman ,zülmü ile böğrüme oturmuş,karnım da aç,anneme de gidemem şimdi,ne uyku ne bir şey, sevdiklerimin bana ettiklerini düşündükce ne uyku tutuyor, ne sağlıklı düşüne biliyorum.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

🤔🤔


Hope89   Şu resmi degıs lan ne o vesikalık cekılen acemı asker gıbı😁

En beğenilen Paylaşım

Öyle bir futbol meraklısı birisiydimki televizyonda yeterki maç olsun farketmez izlerdim neredeyse tüm takımların kadrosunu sayardım diyordum keşke soğuyabilsem soğudum birden aynı şeyi elit içinde dedim gerçekten tam anlamıyla soğudum🙂


comment icon Diğer 17 yorumu gör

Etkisiz Eleman   Bitmez, istisnalar kaideyi bozmaz buradakiler bos, psikolojik sorunlari tipler
🅰k̶ın̶   Murat abi buradakileri anlamak çözmek daha zor😂
🅰k̶ın̶   Etkisiz eleman çok haklısın vallahi
Alî(Hûsn üZan)   Arkadaşlar yanlı yorum yapmayın yaaaa.😔😔😔 Tanımak ve sohbet etmek istedikleriniz e odaklanın gerisi fasa-fiso..Naçizane bir abi tavsiyesi.. Allah'a emanet olun 👋👋👋👋
🅰k̶ın̶   Alihan abi çok düzgün insanlar var herkes demiyoruz bak ama büyük çoğunluk kafadan sakat abi😂😂

İlgini Çekebilecek Yazılar

Bizim mekan sohbet ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Bizim mekan sohbet gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.