|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

canlı bayan sohbet İle İlgili Paylaşımlar

canlı bayan sohbet ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.En alakalı sonuçların bunlar olmadığını biliyoruz. Peki bu aramanla ilgili en iyi paylaşımı sen yapmış olmayı istemez misin? Hadi durma. Bu fikirle ilgili en güzel paylaşımı sen yap ve üyelerin dikkatlerinin senin profilin üzerinde toplanmasını sağla. Bir çok konuda istediğin şeyleri yaz, istediğin resimleri ekle. Fakat önemli olan karakterini yansıtman ve fark yaratman. Bu sayede hayatına yepyeni insanları katman içten bile değil!..

En beğenilen Paylaşım

örSeLeme yüreğimi, zaten ben bittikLerdeyim😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ruh Halim ejderha ya kafa tutan atmaca



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bugün laf koymayacam. Çay koydum; gel, zikimlan, insanlık gör😒



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Mükemmel kişiyi aramaktan vazgeç. Tek ihtiyacın olan sana sahip olduğu için şanslı olduğunu düşünen biridir


Ahmet guven   vardır ama sen görmek istemediğin den dolayı yoktur

En beğenilen Paylaşım

Sade bir hayat neyinize yetmiyor ki ? Nedir bu göz önünde olma çabası



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

KENDINI BULUNMAZ " HİNT KUMAŞI " SANDI ; BİLMİYORDU Kİ GÖZÜMDE " TOZ BEZINDEN FARKSIZDI " ...... 👊 👊 👊 👊 👊



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

cumaya da aç özelini de mevlüt edek adak dağıtak bakarsın hocayida alip geliriz vaaz veririk cümleten 😂😂😂😂


comment icon Diğer 41 yorumu gör

ÄsiMeLeK   sana mı rahmet eylesin Adanalı 😂😂😂
öyküüüüüüü   😊😊 bugun cok guldum sayenızde teşekkur ederım sagolun morelım bozuktu morelımı duzeltınız
ÄsiMeLeK   Allah yüzünü hep güldürsün bitanem 🥰🥰😍🥰🥰
ÄsiMeLeK   canim benim Moralin bozuk oldugunda gel buraya emin psman olmazsin🥰🥰🥰🥰
öyküüüüüüü   senınde ablacım tmm💕

En beğenilen Paylaşım

Dünyada en zalimce şey yalan yere umut vermektir



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

"Dağa küsen tavşanın safındayım. Dağın haberinin olmaması kibirinden, tavşanın küsüşü onurundan."......💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼


comment icon Diğer 1 yorumu gör

35Emree   güzel makara yaptin
BenKısaca Aysun   Öyle bi amacım yokki😅😅
35Emree   notunu verdim 👍😉
BenKısaca Aysun   100 üzerinden kaç hocam bari 😉
35Emree   geç dalgani sen bakalım 🙂
Narino   Dalga geçme olum çalış çalış (türk filmlerinden bir replik) 🤤

En beğenilen Paylaşım

Canım cok sıkılıyor acaba gidipte biraz saman altından su mu yurutsem. 😊😁


İzmirli_   Ben okadarını beceremeiyomki.. 😁

En beğenilen Paylaşım

sarisin karılara aptal diyen kul hakkına girer bak söyliyim bosa iftira atmayin


S.E.R.T.A.N   aynen bro
GeLPiSiPiSiCik   🙃🙃

En beğenilen Paylaşım

Şayet günün birinde benim yakınım dostum düşmanım oLursa bu kendi yaptıkLarının neticesidir ancak...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bi git uyu ya hala ayaktasın 😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

merhaba🙂



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

canlı bayan sohbet ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda canlı bayan sohbet gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.