|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

dul bayanlarla görüntülü sohbet bedava İle İlgili Paylaşımlar

dul bayanlarla görüntülü sohbet bedava ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu arama kelimesi ile yeterince alakalı değil gibi duruyor. En alakalı ve belki de en etkili paylaşımı sen yapmak ister misin? Bu sayede üyelerin dikkatlerini üzerine çekerek çok daha fazla etkileşim alarak hayatının aşkını bulma yolunda daha büyük adımlar atma imkanını kazanmış olacaksın. Ne dersin? Denemeye değmez mi?

En beğenilen Paylaşım

virajı dönene kadar dayı sonrası ayı 🤣



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

00:00 #bam#bam#bam 😂 😂 😂


Sıfır1efe   Olum nerdesiniz qmk 😂
Sıfır1efe   Anladım kanka gez bakalım 😂
Sıfır1efe   Hayat sana güzel o zaman kanka 😂
Sıfır1efe   Ama geziyon kanka 😂

En beğenilen Paylaşım

SON DEFA SEYREDEYİM O YAŞLI GÖZLERİNİ💔💔💔🚬🚬


Berdanude   Kim kırdı kalbini Juilet
Berdanude   Herkes deme Juilet alınırım

En beğenilen Paylaşım

Üstü açık uyumuştur diye gece yarısında kalkıp evladının üstünü örten anneye "evladın donarak Şehit oldu" nasıl denir? #Donuyoruz



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bana iyi geceler siz uyumuyosunuz zaten😂😂


Hayalet48   Hayırlı geceler

En beğenilen Paylaşım

Hayatım Dediğin İnsan Hayatını Mahvedebilir Dikkat Etmek Gerek.. Evlilik Farklı Bir Dünya.. Olgunluk Karakter Kişilik Bunlar Çok Önemli..İki İnsanın Birbirini Dinleyebilmesi Ve Birbirini Tamamlaması Gerek..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Evde yalnızken mutfaktan ses gelince hey! hoyt! alooo! Falan diye bağırıyorsunuz ya, bir cevap gelse altınıza sıçarsınız yemin ediyorum. 😃 😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Fazla Şeytan Tüyü olan warsa,bana gönderebilirmi..🙏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Birisi hanim kızımıza burayı anlatsın..


user621847   😂 😂
Kaya4646   Düşe kalka ögrenir bebek gibi🤣🤣

En beğenilen Paylaşım

#Biz ne zaman umutlansak, ertesi gün rakı içiyoruz...🚬🚬


İntihAşk   Su koyverme hemen 🙂
lazi_berepe_08_34   yok ben zaten sulu icmem ne anlami var🤣🤣🤣
İntihAşk   😂😂😂😂😂👌👌
lazi_berepe_08_34   🤣👍

En beğenilen Paylaşım

Ellerinizi ceplerinize sokun ve yolunuza devam edin. Değmediler, değmeyecekler...🚶



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sadece merak. Bukadar özlü söz manalı söz ata sözü deyim acım trak cümleler v.b. Çıktığınız yolda gerçek hissiyatınızı dillendirebiliyor ve işe yarıyormu



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kirikkonaklarda hapcilar otcular dolmuş 😂


comment icon Diğer 14 yorumu gör

zeynepsu   Kaybol 🔫
zeynepsu   Kari yalakasi son kart kadi n bukucu 😂
zeynepsu   Sevdigin varsa buraya girme gardas yani banada cok yazan var ama umursamuyorum
zeynepsu   Ben de oyle cunki kimseye guvenemiyorum cok kahpelik gordum
zeynepsu   Aynen varmis

En beğenilen Paylaşım

Kadınların bu kabzımal merakına anlam veremiyorum .


¡llegaL   Ne yazacağımı bilemedim . 😄
¡llegaL   Kırmamak için bilemedim ama Galp34 😄
¡llegaL   İnancağından emin olduğum için susuyorum . 😂😂
¡llegaL   Çok yüksek hedefler koyma sen yine de kendine 😂😂

En beğenilen Paylaşım

kimse kimseye takilmasin herkes kafasına eseni yapıyo ıyi geceler.



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

dul bayanlarla görüntülü sohbet bedava ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda dul bayanlarla görüntülü sohbet bedava gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.