|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

dul kadin siteleri İle İlgili Paylaşımlar

dul kadin siteleri ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.

En beğenilen Paylaşım

Mutlu huzurlu pazarlar



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

...


rasimcan3458   bencede star cınım 🤤

En beğenilen Paylaşım

Naçizane fikrim, herkes kendinden sorumludur.Fazla şey yapmayın.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Söz insana, insan söylediği söze yakışmalı.. 🚬 Selamın aleyküm arkadaşlar, hayırlı akşamlar cümletten..☕️✨


comment icon Diğer 22 yorumu gör

Ezel Ycl   Yasin Putin gazı zaten ucuz veriyor 😂 Türkiye sınırına girdikten sonra uçuyor fiyatlar
Last Romance91   şimdi çaylar kimden 🤣🤣🤣
Last Romance91   yok artık ben misafirim 😂😂
Last Romance91   👉🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫👍benden olsun
Last Romance91   ne cimriligimi gördünüz çok ayıp 🤣 duymamış olim 🤣

En beğenilen Paylaşım

Şöyle kısa saçlı, gözlüklü , minyum tipli , üzerinde kırmızı bir gömlek, mavi kot pantolonlu, elinde deri kahverenkli çantası birini gördünüz mü burda



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hazir olun ozeli aciyom 😂


Sympatic   Kim özelini ne yapacak senin 😁

En beğenilen Paylaşım

🔥🌹🔥🌹🔥🌹🔥🌹🔥🌹🔥🌹🔥🌹🔥🌹🔥🌹🔥🌹🔥Gidişini izlerken, yaşattığın acının faturasına BENDEN UZAKLARA attığın adımlar imza olarak ATMIŞTI .... O YÜZDEN söyleyecek bir şey düşündüm , bulamadan, ARKADAN gözden kayboluncaya kadar SEYİRCİ kaldım... 🔥🌹🔥🌹🔥🌹🔥🌹🔥🌹🔥🌹🔥🌹🔥🌹🔥🌹🔥🌹🔥🌹



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Site yine cennet mahallesine döndü


ılıl Ĵi̇ᑎĎ𝐀 ılıl   😂😂😂
19⬛SRKN_⬜03   Kızanları çek kenara ezecek şoparlar 😁😂
19⬛SRKN_⬜03   A gelinim sende her seferinde estetik yaptırıyosun, kayın baba demesen tanımıcam 😁
19⬛SRKN_⬜03   Hadi ordan takipte yoksun, başka profil açmış hayırsız gelin, bide kayınbabasını deniycek 😁

En beğenilen Paylaşım

Bir sırrın varsa kimseyle paylaşmak... Sırrın hayat kurtaracaksa ,bir hayatı guzellestirecekse paylaş,yoksa sus



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sen benim gozume baksana unurmuyum ben 😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kısır yapasim var hamur kizartasim var melos la sebos u cagrasim var ama halsizim


comment icon Diğer 5 yorumu gör

unfaithfull1   kaçıyorum burda kim kimin neyini yiyecek belli değil 😂😂 igrensiniz 😂😂 hayali bile iğrenç.......
Doğunun yıldızı   Sokmasinlar ona ayık olsun niceler gördük biz
Doğunun yıldızı   At yerde yedirtirizde
Doğunun yıldızı   Fuli görürüz kısmetse Allah büyük🤣
Doğunun yıldızı   Seninkini

En beğenilen Paylaşım

uzaktan bakıyo hasbam🎵



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ey aşık hileyi bırak aklı terket, divane ol divane🎶🎶🙄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

BİR UMUTTUR YAŞAMAK. UMUTLAR TUKENMEDEN ÖMÜR BİTMELİ. HAYIRLI CUMALAR



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

1 tane daha bulunda okeye dönersiniz degisik canlı türleri sizi😏



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

dul kadin siteleri ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda dul kadin siteleri gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2022 ElitAşk tüm hakları saklıdır.