|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

elazığ tanışma sitesi İle İlgili Paylaşımlar

elazığ tanışma sitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar senin yapacağın paylaşımdan daha ilgi çekici olmayacaktır bunu biliyoruz! En alakalı ve ilgileri üzerine toplayan paylaşımı senin yapmanı istiyoruz. Bu sayede en renkli ve farklı profil senin olacaki profiline giren bir daha çıkmayacak. Anasayfa paylaşımları sosyal etkileşimin olmazsa olmazıdır. Kendini tutma ve renkli dünyamıza bir renk de sen kat!..

En beğenilen Paylaşım

Bir tutam sevgi için yıllarca kölelik yapan kadın, hiç kusura bakma şairlik dediğimiz bu boş işi yapan kişiden binlerce kat daha üstündür…


Sweet Doğan 76   şairlik boş iş değilde evet abi o tür kadınlar daha üstün
Iraklis   Şairlik boştur. Sana ne katıyor şiirler ?
Sweet Doğan 76   maddi olarak değilde manevi olarak var

En beğenilen Paylaşım

İYİ GECELER 🙂


Muratkaya73   İyi geceler 🙏
Harun86   İyi geceler aslı hanım

En beğenilen Paylaşım

Bir mucize olsun istiyorum artık hayatımda 🙂) 🤗 🤗 🤗 🤗 🤗



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

son 5 kişi burdan çiksin 5 kişi be🚬😅


NarKo_PaŞa🃏(A)🃏   çok teşekkür ederim kalbem😇😊

En beğenilen Paylaşım

Yüz vermeyince iftira atıyor namussuzlar😏😏


comment icon Diğer 1 yorumu gör

ME T İN   Hem aptal, hem kıskanç😂😂
(¯´•..• Nutii •..•´¯)   Bırak havlasn 😂😂
ME T İN   Havlıycaklarını bilsem kemik filan getirirdim ne bileyim😏
ME T İN   😂😂
(¯´•..• Nutii •..•´¯)   Ahhahahaha

En beğenilen Paylaşım

Gittim


Patroniçe Ayan   Gel🥺

En beğenilen Paylaşım

Gel de kahvalti yapalim Gelirken kahvaltı da getir 😁


Sarpa   Adanalı konum atiyom

En beğenilen Paylaşım

Selam arkadaşlar


Turammmm   Hoşgeldiniz sitenin gülleri

En beğenilen Paylaşım

#Koçburcu Yönetici Yıldızınız: Mars .(............)Grubunuz: Ateş, pozitifBurcunuzun cinsiyeti: ErkekUğurlu günü: SalıUğurlu Sayısı: 6, 9, 15, 343, 2618Uğurlu Taşı: Renksiz Pırlanta, Beyaz NegefUğurlu Renkleri: Ateş Kırmızısı, Nar Çiçeği, AlUğurlu Çiçekleri: Lale, Gelincik, PapatyaUğurlu Kokuları: Manolya, Lavanta Çiçeği, ItırEn Belirgin Özelliği: CesaretEn Büyük İdeali: ZaferEn Büyük Hatası: AcelecilikEn Büyük Arzusu: LiderlikHoşlandığınız müzik: Hızlı tempolu parçalar ve marşlarOlası hastalıklarınız: Baş ve böbrek hastalıkları, yanıklarÇok iyi anlaştığınız burçlar: Aslan, Yayİyi anlaştığınız burçlar: Boğa, İkizler, Kova, BalıkKötü anlaştığınız burçlar: Ye


comment icon Diğer 1 yorumu gör

~KalemsizAdam~   Benlede ☺️☺️☺️
lazPerisi   Aa benda😍
lazPerisi   Sendami garauşak
lazPerisi   Evet ballim
lazPerisi   😆😅😂😂

En beğenilen Paylaşım

Hiç kimse dürüst değil, bu sözü kafanıza yazın ve hayatınıza ona göre yön verin...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

bize da heryer Trabzon😆😊☺️


Beautiful(N)   😊🤗🌸
periLazkizi   yakişur tabi😁
periLazkizi   eyvallah ağa
Tek çatlıı   nasil yani sen şimdi nereye gidersen orası Trabzon mu oluyo hadi canım inanmam atıyorsun☺️
periLazkizi   😁😂hahaha bildun

En beğenilen Paylaşım

Ceza - YENİ MESAJ 🎶🎶🎶⚓



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ahmet beyin ceketini şuraya bırakırım sonunda herkes anlar, ya nasip ya kısmeti, der herkese iyi geceler dilerim 🙂🙋‍♂️


DeluMaNy🅰️K   Iyi geceler👋

En beğenilen Paylaşım

Biri tarafından çok sevilmek nasıl bir şey ?



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Uğraştırmayun beni diyrum ama anlamaylerki kot kafaliler


lazPerisi   🤦🏼‍♀️

İlgini Çekebilecek Yazılar

elazığ tanışma sitesi ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda elazığ tanışma sitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.