|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

En iyi 10 arkadaşlık uygulaması İle İlgili Paylaşımlar

En iyi 10 arkadaşlık uygulaması ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama kriteriyle alakalı harika fikirlerin olduğunu biliyoruz. Aklından geçenleri üyelerimizle paylaşmak ister misin? Gördüğün listede bu arama terimi ile ilişkilendirilen bazı gönderilere yer verdik. Görebileceğin gibi etkileşimlerini bu yollarla arttırabilme fırsatın her daim var. Bol bol paylaş beğen ve yorum yap.

En beğenilen Paylaşım

Woswos️ sarışınlar da sıkıntı oldu galiba 😁😊


comment icon Diğer 28 yorumu gör

Meyid   Onu bilmem en son ilhan geçmiş önünden üçgündür kayipti😂😂
İzmirli_   😁☺️
İzmirli_   Meyid deme ya zati bişey yok gergınız.
Woswos35   ilhan benimle zaten sürekli 😀😀😀düzenli ilişkimiz var kimse duymasın
Meyid   Zaten ramazandan sonra nufus patlamasi olacak devlet yetkilileri söylüyor herkes gergin 😀😀

En beğenilen Paylaşım

“Dediler ki: Gözden ırak olan gönülden de ırak olur. Dedim ki: Gönüle giren gözden ırak olsa ne olur.” Mevlana



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Merhaba ist dan bayanlar



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Biri aşırı guzel bişey dedi sarılsam ona abileri vardır kimbilir kaç tane


detone   fotagraf yuklenmiyor neden acaba?
Woswos35   Admin uyuyor
detone   oky gecesi iyi olsun tanimiyorum saten

En beğenilen Paylaşım

Haklı olduğum orta kimsenin imajı tarzı dini yargılanamaz. Saygı duymak gerek... 🖐️🖐️🖐️🖐️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Saçma sapan pay 😁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Her KeZe GöNuL VeReMiYoRuM 😔 BiR GöNuL VeRDiĞiM İnSaNdAn KoLaYçA VaZgEÇeMiYoRuM😐 😔


comment icon Diğer 28 yorumu gör

👉MiLenA💔A...👈😎🤔?   Cihan yok bişey 😂 öylesine😎
↬⋆ İźmīřŁīýýý ⋆ 🪡   MiLena gerektiginde özür de dilemesini biliriz 😊😋
Cihan_   #🌿MiLena🌿 harbiden bi sponsorluk merakıdır gidiyor...
👉MiLenA💔A...👈😎🤔?   Başda guzel sonu zehir of niye🤔
👉MiLenA💔A...👈😎🤔?   Hiç yapmazdım bugun 2 ıkı defe yaptim harbiden çok gordunuz

En beğenilen Paylaşım

barış Manço ell salla el salla 🎵🎵🎵🖐️😃



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Geceniz güzel olsun


฿ö尺ü   Eyw.
฿ö尺ü   🙋🏻‍♂️

En beğenilen Paylaşım

bırak artık kızım, bırak şu takıntılarını. kahroluyorsun. bırak.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Gelicek o Mutlu günler "Evde Kall"😉



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Müzikle uğraşaniniz yok mu yaw?))



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Keşke biraz kıymetimiz bilinseydi...


comment icon Diğer 2 yorumu gör

Alparslann61   🚬
Alparslann61   Neden 🙄
Alparslann61   Ben hep dertliyim 🙄
Alparslann61   Hıhı
Alparslann61   😬

En beğenilen Paylaşım

Matrakçilar ciddi ilişkilerin önünü açın 😆



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

👏👏



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

En iyi 10 arkadaşlık uygulaması ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda En iyi 10 arkadaşlık uygulaması gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.