|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

evlilik site İle İlgili Paylaşımlar

evlilik site ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar üyelerimiz tarafından zaman içinde duvardaki yerlerini aldı.Bu aradığın kelime gurubunun hakkında peki sen ne düşünüyorsun? Üyelerimizle etkileşimde bulunmanın en etkili yolunun anasayfa paylaşım duvarında gönderiler yapmak olduğunu söylesek ne dersin? Sen de bol bol hislerini düşüncelerini üyelerimizle paylaş, mesajlaşma göz kırpma ve hediye gönderme gibi klişelerin ötesinde bambaşka bir deneyim yaşayarak hayatına yeni insanlar katmış olmanın tadını çıkar!..

En beğenilen Paylaşım

Sözde evlilik sitesi 😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Burası aşk meşk evlilik sitesi mi yoksa abazaların kendini tatmin etme yeri mi bu lafım size hemcinslerim...


yılmaz çınarrrr   evy dogan gardas tıpıne bakmıyo bıde burda sekıl yapıyorr ;D

En beğenilen Paylaşım

Burası evlilik sitesi mi arkadaşlık sitesi mi çözemedim


escobar83   boş beşiklerin sitesi
boragonca   Belli

En beğenilen Paylaşım

İslami evlilik sitesi saçmalığı çıktı bide. Üye olurken abdest almayı unutmayın


Nautilus   Bende takılmıştım o olaya deniz hocam... Burası budist evlendirme sitesi mi diye..
Deniz3334   Dine hiç bir zaman karşı olmadım fakat bu dini kullanan insanlara karşı hep bi nefretim oldu
Nautilus   Din en kolay kandırmaca.. Ajitasyon için halkı insanları dolmadırmak için siyasette oy toplamak için.. Böyle geldi böyle gider.. Dine karşı sanırlar böyle yazanları değildir..
Deniz3334   Aynen öyle çok doğru söylediniz

En beğenilen Paylaşım

Bu uygulama evlilik üzeri kuruldu ben yaklaşık 1 yıl evvel bu uygulama kurdum 2 3 ay falan girdim sohbet normalde evlilik sitesi üzerine kurulan bu uygulama sanki evlilik değilde fantazi zevk için tabi insanın nasip kısmet baktım olmuyor sildim uygulamayı 😏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hem böyle bi uygulamaya giriyorsun hem de cevap vermiyorsun hiç girmesende işgal etmeden şurayı ya amacın ne yani evlilik sitesi değil mi burası bende arayıp bulamadığım ne bı söyler misin..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

ne kadar aşk meşk evlilik sitesi varsa üye oldum. baktım kimse çıkmıyor. ilk fırsatta Tayland


sktrn ötede bayiln   reis benide götür. zikerim ben böyle aşkın izdirabini
Abartma_Tozu   arabayla mı gitsek
sktrn ötede bayiln   otostopla bile gideriz🤣

En beğenilen Paylaşım

Herkese iyi akşamlar ilk defa bir evlilik sitesine üye oldum esimden bosanali fiilen 2 resmen 1sene oldu 20senedir İstanbul'da yaşıyorum ilk defa arayış içine girdim niyetim zaman geçirmek değil arayışım ciddi düşünce olarak anlasabilecegim birisini arıyorum hayat bir yerden başlamalı tanışmak isteyen kişiyle seviyeli bir sekilde tanımak isterim hayatı sevmek için bir yerden sevmeye başlamak gerek şiddeti sevmeyen anlayışa önem veren içtenliği benimseyen buyursun tanışalım uzun vadeli durmayacagim buralarda sadece şansımı deniyorum herkese merhaba iyi akşamlar tekrar


comment icon Diğer 8 yorumu gör

🇹🇷EFsànèè🇦🇿   Ama bu gidere gelince bence cogu kz brazda haklı mesela ben soruyorum neden gelire bakiyonuz die Çocuklarima istediklerini alırım güzel gecinimiz olur tm aşk sevgi de önemli ama maddiyatın da yeri Fazla diyolar bence bir bayanın tarafindan bakınca haklı sonuçta aşk sevgi karın doyurmuyor braksinlar ben aşkım için kuru ekmek yerim demeleri boş laf bunlar
🇹🇷EFsànèè🇦🇿   Gelire olacaktı 🙂
Anıl Dervişoğlu   Buda bir bakış açısı sende kendine göre haklısın bende kendime göre işte tamda burda en çok sevdiğim tarafım uzlaşmacı yanım polemik sonlandırıcı bir yapıya sahibim 😀
🇹🇷EFsànèè🇦🇿   Benim degil de bayanların bakış acısı diyelim buna biz Herkesin kalbine göre versin rabbim ne deyim hayırlısı bakalım mevlam neyler neylerse güzel eyler 🙏
Anıl Dervişoğlu   Amin kardeşim

En beğenilen Paylaşım

Paylaşımlara bakınca evlilik sitesinden çok cuma namazı çıkışında sadaka toplayan mümin insanlar topluluğuna benziyor .


comment icon Diğer 1 yorumu gör

¡llegaL   Erken değil mi sana ?
vGuns ЯΛGПΛЯ   video izlicem biraz burası ölü balık gibi 😄😄
¡llegaL   Tam odaklanamadım öyle diyosan bende kaçıyorum . İyi geceler 😄
Çınar40   😂😂😂
vGuns ЯΛGПΛЯ   😄🙌

En beğenilen Paylaşım

arkadaşım arkadaşlık yada evlilik sitesinde olduğunu unutup onu bunu terslemek yerine başka sosyal platformlarda takılsana ? yok o bana yazdı bu bana yazdı diye ağlamak yerine git onun bunun sana yazmayacağı yerlerde takıl işte 🙏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sözde evlilik sitesi bir tanesi ciddi düşünmüyor arkadaşlar bu gidişle hepimiz evde kalıcaz 😂😂


Ömer alpaslan   He ya hiç sorma başkan😂😂
ME T İN   Aynen birader👍 geneli çapkınlık ve hovardalık peşinde😁
Ömer alpaslan   Aynen metin sana katılıyorum😂😂

En beğenilen Paylaşım

Ciddi evlilik siteleri var.... Boşanma ve ayrılma siteleri olsa iyi rant yapar benceee 🤣🤣🤣



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Duyar sitesi deqil evlilik sitesi diyonuz ciplak resim atiyonuz hayirdir po*n sitesi üyeliqinemi qeldiniz... 😏😂😂😂👊🏼


comment icon Diğer 3 yorumu gör

Asi HaTu_N   Baska seylerle qel yavrum eski sevqilimle vurma istersem atarim istersem yatarim sonucta hayatimda olan biriydi...Herkeze atmiyorum😉 ayikiyonmu
Asi HaTu_N   Hercai sahra seni ariodu ha di abi😂)
Asi HaTu_N   Bulasmasin diye dedimdi😂))
Asi HaTu_N   Yahahahah😂
Asi HaTu_N   Aynen

En beğenilen Paylaşım

Burası evlilik sitesi değil sohpet sitesi oldu oda güzel 😁


ULL ©   Evlilik sitesi zaten değildi yanlış uygulamayımı indirdin reiss
Mehmet_35_87   olsun be reis burası. sayesinde çok kardeşim oldu meğer ne çok kardeşim varmış merak ediyorum başka varmı acaba.?? biraz daha duralım bakalım 😂

En beğenilen Paylaşım

Ulan arkadaş burası nasıl arkadaşlık evlilik sitesi evlilik düşünen bir kişi yok 😀😀😀


Kaan Sanjar   Insanın karşısına egolu artist insanlar ciktigi icin düşündüremiyor kendini tanıtıp anlatamıyor bile !!!
Kaan Sanjar   Çiksada sen goremezsin senin gözün kör olmus
Kaan Sanjar   Beni takip et bi
Kaan Sanjar   Birşey diyeceğim sonra geri çıkar çıkaracaksan

İlgini Çekebilecek Yazılar

evlilik site ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda evlilik site gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.