|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Evlilik siteleri İle İlgili Paylaşımlar

Evlilik siteleri ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aradığın bu anahtar gurubunun hakkında senin ne düşündüğünü merak ediyoruz. En etkili ve ilginç paylaşımı sen yap ve herkes seni bulsun. Yeni insanları hayatına katmanın en etkili yöntemi onların dikkatini çekmektir. Paylaşımlarınla fark yarat ve bir adım öteye geç. Dikkat çekici karakterinle etkileyemeyeceğin üye kalmayacak..

En beğenilen Paylaşım

ben kurallara uymam kurullar bana ayak uydursun burda bos yapanlar beni uyarmasin admin de baska kimse bana uyari cekmesin



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

insanlar ikiye ayrılır. su kadar aziz olanlar ve su kadar ucuz olanlar 😌


comment icon Diğer 4 yorumu gör

Merveeeeenur   Zaten kimsenin bana acımasına ihtiyacım yok !
Merveeeeenur   😎
Merveeeeenur   Aşka ve sevgiye inancım yok zaten
Ha_s_an2147   Ewt insanlar ikiye ayrılır pahabiçilemeyenler ve bi kuruş bile etmeyenler.
Yigit6167   Merve sen hangi su dansın

En beğenilen Paylaşım

Insanlar gerçek yüzlerini sizden istedikleri şeyleri alamadığı zaman gösterirler...👍



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Canım patates kizartmasi cekti. En iyisi gidip soğan soyayım



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Erken menapoz belirtileri görmeye başladım Fulya 🌼


He Yi   😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

Ya farkıma vardığında farkın kalmamış olursa 😊


💞dilara...bjk💞   😲😲

En beğenilen Paylaşım

Herkese iyi günler 😊


comment icon Diğer 2 yorumu gör

adali 35   Hos geldin
Alara Öztürk   İrem sana bişey sorucam mesaj atamıyorum
Serbay kepir   Dm den yaz babyy
F4rcry   Avukat olmuşsun adam olamamamıssın dostum
Mahmut ali   İrem nasılsın

En beğenilen Paylaşım

Bos kaldigim da burnumda kuruyan sumukleri cikarmaya bayiliyom 😂


muratyılmaz1   sapana koy fırlat
Candyy girl   Parmaklarimin arasinda yuvarliyom top yapiyom sonra tink diye firlatiyom 😂
muratyılmaz1   yumuşak olanlari masanın sehpanın altına

En beğenilen Paylaşım

Ezan okunuyor hadi ben kaçtım size de hayırlı iftarlar. Demem için 1 saat 15dk’dan fazla süre var. Diyeceklerim bu kadar.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Cany caney caney işte meydaney delikanlı cimmon nerdesin haney nerdesin haney 😆😆


⚅ℳetin⚅   Seyran tepedeym tezrat yapıyoruz 😆😆

En beğenilen Paylaşım

Selamm bugün de hava güzel ya senin havan nasıı 😏😁😌


comment icon Diğer 5 yorumu gör

BEN ROMEOO   Estağfurullah paşa o senin yakıcılığınn👍😁
[email protected]Ş@   ben evdeyim bro evi isitoyurum 😁😁
BEN ROMEOO   Haha oda iyimiş 👍😁
[email protected]Ş@   evde kal korana var 😁😁
BEN ROMEOO   Çalışıyorum abi mecbur 🙂

En beğenilen Paylaşım

Dünyanın en güç işi bir şeyin nasıl yapılacağını bilirken, başka birinin nasıl yapamadığını ses çıkarmadan seyretmektir....



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Birisi var aklimda ismi lazim birisi var aslinda tarzim değil🎼🎼


Faruk Kumru   güzel sarkı
Faruk Kumru   😂😂
Tarık atacan   benmiyim

En beğenilen Paylaşım

yollarına taş koydum ama sor bakayım niye koydum..


comment icon Diğer 2 yorumu gör

{_$εωι̇ʍ$ι̇z_}   Yol bozuk demekki rahat rahat gelsin diye 🙄
αƒιℓℓιуαℓηιzℓιк34   bakış açını sevdim #sevimsiz😃
Janti0655   Ben olsam asfalt serdirirdim
αƒιℓℓιуαℓηιzℓιк34   gülde dök tam olsun #janti😃
Janti0655   gül döktüm yollarına şarkısını da açarık😉

En beğenilen Paylaşım

Allah'a emanet ... ♋ Uyudum


Meyid   Tmm iyi geceler
VosWos   🙏🙏
MeTin   Adaş🙋🏻‍♂️
VosWos   🙏🙏🙏

İlgini Çekebilecek Yazılar

Evlilik siteleri ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Evlilik siteleri gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.