|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Evlilik teklifleri İle İlgili Paylaşımlar

Evlilik teklifleri ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu aradığın kelime gurubunun hakkında peki sen ne düşünüyorsun? Üyelerimizle etkileşimde bulunmanın en etkili yolunun anasayfa paylaşım duvarında gönderiler yapmak olduğunu söylesek ne dersin? Sen de bol bol hislerini düşüncelerini üyelerimizle paylaş, mesajlaşma göz kırpma ve hediye gönderme gibi klişelerin ötesinde bambaşka bir deneyim yaşayarak hayatına yeni insanlar katmış olmanın tadını çıkar!..

En beğenilen Paylaşım

Türkiye'nin Ekonomisinin Neden Düşük Olduğu Belli oldun kimsenin işi yok kimse calismior burda sap sap kız düşürme peşinde 😁😂😂💯



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Biz dilimiz döndüğünce anlatsak bile etrafımızdaki insanlar iyi niyetimizi anlamayabilir. İyilerle karşılaşacağınız kötülüklerden uzak olacağınız bir gün olsun. Her türlü hastalıktan uzak kötü habеrlеr almadığınız güzеl bir gün gеçirmеniz dilеğiylе #Sеlam olsun gözden ırak olsa da gönülde baş köşede duranlara #Günaydın #Hayırlı sabahlar🙏


comment icon Diğer 28 yorumu gör

Ay.az   Edeceksin tabii o kadar nazımızı çek hukukumuz var 😊😊
ersin__   takip edebilr misin beni🙏
Ay.az   Belli oluyo herkese şikayet ediyo bide 👇
talipkln69   🙏🙏
Ay.az   Ev sahibide sensin 😂😂

En beğenilen Paylaşım

#O kadar çok ona buna özenip , olmadığı gibi davranan insan var ki " bi kendine gel " desek ben kimdim diye yarım saat düşünür . Ne diyelim Allah şifa versin ..!!



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

sanada günaydın böcek😁😁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Yan yana sözü ayrı.... Apayrı sözcüğü bitişik yazılır... Diye okudum. Türkçe garip dil.. .. Güzel söz mü.. Ama ne gereği var.. 😂 😂


Nautilus   O az gülümseme mi.. Sempatiklik mi ciran hocam bilemedim o emojin..
Nautilus   Ben bilmiyorum yani ciran hocam.. Az gülmek edeptendir derler.. Belki budur olay..
Nautilus   Dedi geçen gün biri fırçalama dişleri.. 20 25 gün oldu fırçalamadım.. Bundan böyle bende öyle gülümsüyorum.. 😊
Nautilus   Epifiz bezini öldürüyor şu klorür hocam.. 😂 😂

En beğenilen Paylaşım

Güzel seven erkekleri üzmeyin lan akıllı olun 😏


comment icon Diğer 1 yorumu gör

YuNus_34   VaRr
YuNus_34   Hepsini bir tutmayın be 😔
YuNus_34   Iyiside var emin ol ön yargılı yaklaşma 😔
YuNus_34   Peki seni ikna etmeye calismiycam 😏
YuNus_34   Tm

En beğenilen Paylaşım

Kalp kırmayın kalp kırmak yetmiş kere kabe yıkmaktan daha büyük bir günahtır unutmayın



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Her zaman diyorum sitenin en sevdiğim yanı bildirim kapama butonu😏😏


comment icon Diğer 2 yorumu gör

•iLkAy•33•   İyi be ya yoldan geldim şimdi senden naber
•iLkAy•33•   En güzeli kafanı dinle 👏ben tatilime ve yatağıma ihanet ettim resmen bu yolculukla 🤦‍♂️
•iLkAy•33•   Geniş zamanlarda iyi o ya böyle daracık zaman daracık araba hiç iyi değildi yani 🤦‍♂️😅
•iLkAy•33•   Genelde 😎😁😁
•iLkAy•33•   😁

En beğenilen Paylaşım

Çokta, bişey söylemeye gerek yok zaten herkes kimliğini cebinde kişiliğini benliğinde taşır....



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

bazı şarkılar vardır unutursun hatırladığında mutlu eder, bizimkisi tam tersi acı verdi


Gökhanowskii   tmm

En beğenilen Paylaşım

Ben Sana Ağlamaya Mecbur Değilken Sen Gözyaşlarına Teslim Ettin Son Zarını Attın Sevdiğım Gecelerim Sarhoştu Gündüzlerim Ziyan Kapım Açık Dürüst gel ... Yoksa Bilki Ben sana Ağlamaya , Yalvarmaya Mecburmuyum ki..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

" Eskisi gibi olamamak çok ağır.!! Biri sana içten gelse bile hiçbir samimiyete inanmıyorsun artık, inanmak istemediğinden değil, içinden gelmiyor..."



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

borcum yok şükür ödedim hepsini🤣🤣🤣


[email protected]@n   Bana borcun var 😂
tunay04   Şükür kardeşim Darısı benim başıma🤲
[email protected]@n   Canın sagolsun kanka 😊😊😊

En beğenilen Paylaşım

Napiym mutlu olmanız için kırk takla atıp yalanlar mı duzelim.. beceremiyorum onu ben.. mutlu olun diye yalvarıyorum hepsi bu



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Gününüz gülüşünüz kadar güzel geçsin ✋ #Tünaydın


comment icon Diğer 2 yorumu gör

Live_Your_Life*   Evet,yani bugün başlıyorum gece vardiyasına,hafta döndüğü için
Live_Your_Life*   Çok teşekkür ederim 😊
Live_Your_Life*   😊😊 kahve var mı 🤔
Live_Your_Life*   😊😊 anca yeter bana gece boyunca,gerçi henüz evdeyim
Live_Your_Life*   Teşekkür ederim 😊

İlgini Çekebilecek Yazılar

Evlilik teklifleri ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Evlilik teklifleri gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.