|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

hes istemiyorum İle İlgili Paylaşımlar

hes istemiyorum ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu arama kelimesi ile yeterince alakalı değil gibi duruyor. En alakalı ve belki de en etkili paylaşımı sen yapmak ister misin? Bu sayede üyelerin dikkatlerini üzerine çekerek çok daha fazla etkileşim alarak hayatının aşkını bulma yolunda daha büyük adımlar atma imkanını kazanmış olacaksın. Ne dersin? Denemeye değmez mi?

En beğenilen Paylaşım

Sellllaaammmm 😆 😂


Nejdetturgut   Selam

En beğenilen Paylaşım

Adanadan Selamlar



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Seviyor sevmiyor😂😅😂


EFSANEVİ1907   Papatyalara yazık sevmiyor işte fazla zorlama 😂😂
CyprusBurak   😂😂

En beğenilen Paylaşım

An İtibariyle Masa Üstünü Bırakalım Ekran Fotoları Gelsin İyi Geceler😉



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Herkesin Ramazan Bayramı mübarek olsun 🙂🙃😊


segiiin wolf   👍
Eccemsu   Seninde bayramin mubarek olsun 🙂
segiiin wolf   Herkese teşekür ederim 👍

En beğenilen Paylaşım

ben bir şey mi kaçırdım?🙄🤔



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hayırlı öglenler alooooo 😁


comment icon Diğer 1 yorumu gör

Alparslann61   Kusma buraya aloooooo 😁
Alparslann61   Puh 🤣
Alparslann61   Daha bişey yapmadım 🤣
Alparslann61   Günaydın Louis 😁
Alparslann61   Sus naled 😂

En beğenilen Paylaşım

Her şey, neye layıksa ona dönüşür.. MERHABA 🙂


comment icon Diğer 38 yorumu gör

Lazkizi2961   😅
Sayss   Helvayı da bedavaya getirdik 😂daha ne olsun
Lazkizi2961   Belsci 😅
Sayss   😂
Sayss   Konu baslıgı atalım yok mu bana bu saatte yemek yapacak 😂

En beğenilen Paylaşım

Sanal alemi seviyorum kimin ne olduğu buralarda belli oluyor😁😁


comment icon Diğer 6 yorumu gör

Fırat okutan   Tabiki sahte
Esesli77   O zaman kişilik bozukluğu var 😬
Esesli77   Bence herkes kendi kişiliğinde ama şu var yalancılar yani kendini başka gibi biri olarak tanıtanlar hariç
Esesli77   Aynı şeyleri konuşuyoruz zaten #Anıl😬😬
Esesli77   🤔🤔🤔

En beğenilen Paylaşım

Egoist Insanları da Unutmadım Tabiki 🤠



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Çilek reçeli bu dünyada hakettiği ilgiyi görmüyor.😋😁


polat05gs   vişne varken 🚴
Tncy006   Gösterelim kanka gösterelim 😂
Benn Romeoo   Polat oda iyidir 😌
Benn Romeoo   Aynen kanka göstermek lazım 😌

En beğenilen Paylaşım

Ne güzeldi ümitlerim Kırdı gitti sevdiklerim.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Birilerine güvenmek isterdim,mesala sağlam birine



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Gidenleri suçlamayın yürekleri yetmiyordur SEVMEYE...!!



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

parliament icim surda kosemde 😌



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

hes istemiyorum ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda hes istemiyorum gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.