|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

ilk arkadaşlık İle İlgili Paylaşımlar

ilk arkadaşlık ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar senin yapacağın paylaşımdan daha ilgi çekici olmayacaktır bunu biliyoruz! En alakalı ve ilgileri üzerine toplayan paylaşımı senin yapmanı istiyoruz. Bu sayede en renkli ve farklı profil senin olacaki profiline giren bir daha çıkmayacak. Anasayfa paylaşımları sosyal etkileşimin olmazsa olmazıdır. Kendini tutma ve renkli dünyamıza bir renk de sen kat!..

En beğenilen Paylaşım

Siteden ayrılıyorum diyerek tüm dikkatleri üzerine çekmek nasıl bir duygu...ama gitmeyerek😂😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sen dostlar masasinda bile masayı yalnizlaştirip masanin baş köşesine onun hayalini koymuşsun, o ise sadece yalnız kaldığında seni masasinin boş olan yerine oturtmuş gibi ama sorsan o daha cok sevmiş gibi diyip cugarmi gibi gibilere yaktim 🚬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

KALEO & WAY DOWN WE GO 🎶🎵🎶🎵🎶🎼🎶🎵🎸🎸🎸🎸🎸



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sigorta no 858384839 jdjcjsjdnsjhs


Burki_xL!   Yalan tabi awk jekdksnjz
Burki_xL!   Abi ben suri suri ekmek kalacak yer yok jdidjdnxjbs
Burki_xL!   Usjdjsjsjsus

En beğenilen Paylaşım

🤣🤣 manyak misin beni niye sonduruyorsun ben başkasına yandım



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Nerdesin Aşkım🙄


XeCuTioNeR️10   Kara kara gecelere perde çekiyosun 🙄
seerdar   😅😅😅😅
XeCuTioNeR️10   Aramıza kara kedi girdi😂
XeCuTioNeR️10   Dur daha bunlar hiç bişey gözlerini açık tut🤣

En beğenilen Paylaşım

Wuu lafi koydu bana degildr heralde 🤔


comment icon Diğer 6 yorumu gör

BAY.Deliyy   Sustur susturabiliosan 😉
BAY.Deliyy   Pes ediosan o baska 😂
BAY.Deliyy   Na tu geji dine 😂
BAY.Deliyy   Sen sin gej deli dedm 😅
BAY.Deliyy   Yes 😅

En beğenilen Paylaşım

Sabahlayan buyursun 🤫



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Yolu sevgiden geçen biri ile günün birin de bir yerde buluşmak dileğiyle..😌 Şevabaş..🍂


BeRXooo   Patron eyw. ☕️
BeRXooo   İş güç koşuşturma korona morona. Eyw sen napiyorsun keyfin nasıl?

En beğenilen Paylaşım

Nesimi'ye sorsalar ki Yârin ile hoş musun? Hoş olayım olmayayım O yâr benim kime ne hey, haydar haydar O yâr benim kime ne......



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kim var ordaa



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Eskilerden kimler var?demicem 😁 yeni olanlar gelsn😎


comment icon Diğer 4 yorumu gör

BAY.Deliyy   Emin oldn smdi keci😎 iyiym sen nslsn
Benim adım AŞK   İyiyim ben de değişiklik yok takilmaca devam
BAY.Deliyy   Ölmemisn hala keci😁
Benim adım AŞK   Daha çok beklersiniz😂
BAY.Deliyy   Bnde ondan korkmustm😁

En beğenilen Paylaşım

Ne zaman buluşuyuz anife 🙄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Figüranlar beni oynar DOGUM GÜNÜMDE...🚬🚬🚬🚬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

#Mola İstiyorum Hayat Sabrettikçe Üstüme #Geliyosun . .


comment icon Diğer 2 yorumu gör

Ayşe Güzel   Ayooo neden köşede oturim ne güzel kanape varken 🤣🤣🤣🤣
🎭SīYah▪️NYKS™️🎭   İstikbal se bende gelim oturmaya 😂
Ayşe Güzel   Aynen öyle maza bnm gel kankiş sanada yer veririz 😉😉😉😉🤣
🎭SīYah▪️NYKS™️🎭   Eywallah gardaş Adamsın 😂
Ayşe Güzel   Ne demek biz insaniz biliriz işimizi 👍👍👍👍

İlgini Çekebilecek Yazılar

ilk arkadaşlık ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda ilk arkadaşlık gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.