|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

İngilizce chat İle İlgili Paylaşımlar

İngilizce chat ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama kriteriyle alakalı harika fikirlerin olduğunu biliyoruz. Aklından geçenleri üyelerimizle paylaşmak ister misin? Gördüğün listede bu arama terimi ile ilişkilendirilen bazı gönderilere yer verdik. Görebileceğin gibi etkileşimlerini bu yollarla arttırabilme fırsatın her daim var. Bol bol paylaş beğen ve yorum yap.

En beğenilen Paylaşım

Okuldayken ögretmen Sorardı Büyüyünce NOlcan Ev Hanimi Derdim Bütün Sınıfa Rezil olurdum. 😔


eBrU oCaK   Sanki burda ev hanımı kucumsenmis gibi bi ima var yoksa ben mi yanlış anladım
Uzayda_Coala   Yok Be Ne Haddime Ev HanimLarni Kucumsemek.

En beğenilen Paylaşım

Alayınız boş !


Ay.az   Olabilir

En beğenilen Paylaşım

Şu an ihtiyacım olan tek şey hayatta en çok sevdiğim kişiyi görmek


comment icon Diğer 1 yorumu gör

MizaçGir   Bilsem düşerim . Yeminle söylüyorum.
[email protected]  Senin gibilerin kıymetı NEDEN anlaşılmıyor, woswos... Seven adama ihtiyaç yok sanırım BU dünya da..
MizaçGir   Karşı taraf yalan dostum . Sebep bu
[email protected]  Karşı tarafa sorsan, beni sevsin, değer versin , sayar da sayar... Bulalım nerde problem... bir yerinde sıkıntı var bu hayatın... kaçak akim rölesi mi bozuk acaba
MizaçGir   Yalan olması . Yeterli mi peki

En beğenilen Paylaşım

La bebe biz nasıl insanlarız


AşktırBEŞİKTAŞK   Aynen sedooo
AşktırBEŞİKTAŞK   Talha hepsini yazmadım üşendim bunu yazdım film milm

En beğenilen Paylaşım

Sigara ictimmi ictim bi pok anlamadim😔


İrondemiradam️   Ne içiyosun

En beğenilen Paylaşım

Beni kim engellediyse allah belasini versin yazdiklarini goremiyom😂


comment icon Diğer 1 yorumu gör

Pinar()   Tm inandim😄
Pinar()   🤪
yiğit alperen   ha hahahaaaaa
Loran   Pınar takip edebilir misin
Pinar()   Noldu

En beğenilen Paylaşım

Haberin varmı seni seven öldü zalım😎



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hergün aranan kriterde sadece bir veya 2 yeni hesap rkleniyor yönetim bunlarla ilgili eskiyen hesapları değiştiriyor bunları birbirlerine yazdıklarındanda anlayabilirsiniz



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Evet Gece mavisi şimdi sana bir sırrımi vericem ve burda ilk defa gelmiş geçmiş şarkıların arasında benim de var birtane o parça bugün burda bir tek seni ve ikimizin özel parçası olacak bir ömür boyu dermanimsin sen benim Gece mavişim ve parçan geliyor Kubat'tan Dermanimsin senin



 İlk yorumu sen yap!
Kartalice_1903   Günaydın 🙂 🙂
E͒͌fe̶̊̽̆ͨ̀͜҉̕͡ ̴̵̸̛͡B͈ȇ̐́ͦy̹   Nasılsınız arkadaşlar

En beğenilen Paylaşım

Yalnızım ya canım sıkıldı yazında konuşalım



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hadi ben çirkinim şooole karşıma yakısıklı esmer uzun boylu karizmatik bir adam cıksa barii sansıma😁😁😁


melihh29   kafa pırıl pırıl
OLcαү   Renk farkıyla kaybettim ya la 🤣
Narino   Site bayanları full o tarif ettiğin tarık akanı arıyo o tarım akanın kapısında sıra var, sıraya gir 😂

En beğenilen Paylaşım

Acitasyon yapmayın, boş beleş edebiyat yapmayın bırakın telefonları gidip kartonlardan kedilere ev yapın .. kız düşürme ihtimaliniz daha fazla . En azından komşu kızı olur engelleyemez, belki perdeyi çeker



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

ALTTAN ALDIK YETERİ KADAR BUNDAN SONRA HERKEZ EDERİ KADARR 😎 😎


Mühendis Adayı   Herkes demek istedin galiba 🙂

En beğenilen Paylaşım

Yazayımmı özeline Ne yapcan Şikayet mi etcen? 🙈 🙉🙊🤭



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

İngilizce chat ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda İngilizce chat gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.