|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

izmirde arkadaş sitesi İle İlgili Paylaşımlar

izmirde arkadaş sitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.

En beğenilen Paylaşım

Yanarım yanarım bi kadını bi adam gibi sevemediniz ona yanarım sevgilim diye bir bayana niyetlendiğinizde gidip başka bir bayana niyetleyene adam demem madam derim



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Mübarek ne yağıyor ya inşallah sele gitmez bir yerler yine


ılıl Ĵi̇ᑎĎ𝐀 ılıl   ora neresı 🙄
srkofficial   Trabzon
ılıl Ĵi̇ᑎĎ𝐀 ılıl   hımm
srkofficial   sizde yok anlaşılan yağmur

En beğenilen Paylaşım

Kader yüksek sesle konuşunca, susmak kalıyor bize..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

önüne bakma arkana bak🤣🤣


lazPerisi   Panelin anasını ağlattın iki kelimelik paylarınla🤦🏼‍♀️

 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hatıran Yeter 🎶💫


comment icon Diğer 5 yorumu gör

Kucukseytan   Hatiran yeter Hatiran yeter
YeŞîM ツ   Yıkılmışım Ben le devammm🔥
Kucukseytan   noldu ki bu kadar ??
YeŞîM ツ   Hiçç
Kucukseytan   konusmaya bile değmeyen sey icin kafani yormaya deger mi?

En beğenilen Paylaşım

Sakallı adamlar, susmaya alışık kadınlar, nasıl da bitmeyen bir flim etmiyor🍂🍂🍂🥀🥀🍂🍂🍂🍂🥀🥀🥀



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Dokunsan donacağım..🚬🎵



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Satın alınamayan şeyler'le gel bana ciğerim. Satın alınabilenleri alıyorum vesselam...


ÖGEDAAY   Ooo efenim kimleri görüyorum☺️ hoşgördük ilen. Mübarek cancağızınızın, keyifcağızınızın hali vakti hoş ola inşallah.😁
ÖGEDAAY   Efenim iyi olmanıza en az sizin kadar sevindim☺️ HakTeâlâ iyilikler versin. Bir müddet inziva'ya çekilmişiz idir, Nefsimize ve dahi keyfimize yenik düştüğümüz zamanlar böyle inzivalar etkili oluyor idir. durum bundan ibaret idir😁 Hamd-ü senalar olsun iyiyiz idir
ÖGEDAAY   Efenim Allah razı olsun idir. O seref mültefit ve muhterem zâtalinizi gören şahsıma aittir☺️ Tekrar hoşgördük, hoşbulduk ilen. Müstesna kişiliğiniz ilen yine farkınızı konuşturdunuz, maşallah ilen😁😁

En beğenilen Paylaşım

Hayat bir öyküye benzer, önemli olan yani eserin uzun olması değil, iyi olmasıdır. - Seneca



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sezen aksu - manifesto 🍪🍫☕🚬


comment icon Diğer 2 yorumu gör

SEKO CANN   Bukadarını biliyorum nerden aklımda kaldıysa
《 Kraliçe 》   Bu gün radyodan dinledim bende güzel şarkıymış
SEKO CANN   Babamın usb yi aldım bugün kamyonda dinleyim diye bi aştım çubuklu yaşar dıv dıv 🎶🤣🤣🤣
《 Kraliçe 》   🤣🤣🤣
SEKO CANN   Egkenceli ama 🤣🤣🤣😁🤪

En beğenilen Paylaşım

Yandırdın kalbimi aman ey kaşları kaman 🎶🎶🎶🎶🎶🎧🎧🎧🎶


By_şiizzz35.5   Keman kaş bu tek kaş olanmıydı🤔
🌺Ömürr🌺   Nee anlamadım 😂😂😂By
By_şiizzz35.5   Martí kaş diyom birleşik cımbız görmemiş olan😊😂

En beğenilen Paylaşım

Payı sessize almayı unutmuşum...😏😏


⇝SadeceSeren xL!   Sen uzaa
⇝SadeceSeren xL!   Sen uzaaa
⇝SadeceSeren xL!   Tmm gidiyorum😏
⇝SadeceSeren xL!   Hee ya seninde surttumu 😏

En beğenilen Paylaşım

burada olup biteni dert etmek mi 🤔 bide üstüne küfürleşip kavga etmek mi 🤦🏻‍♂️ değişik hobiler bunlar akıl işi değil 😁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

ara ara çekin sivilce yapar 🤔 yok o başka bişeydi 😂😈



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

izmirde arkadaş sitesi ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda izmirde arkadaş sitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2022 ElitAşk tüm hakları saklıdır.