|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

jigolo bulma sitesi İle İlgili Paylaşımlar

jigolo bulma sitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.En alakalı sonuçların bunlar olmadığını biliyoruz. Peki bu aramanla ilgili en iyi paylaşımı sen yapmış olmayı istemez misin? Hadi durma. Bu fikirle ilgili en güzel paylaşımı sen yap ve üyelerin dikkatlerinin senin profilin üzerinde toplanmasını sağla. Bir çok konuda istediğin şeyleri yaz, istediğin resimleri ekle. Fakat önemli olan karakterini yansıtman ve fark yaratman. Bu sayede hayatına yepyeni insanları katman içten bile değil!..

En beğenilen Paylaşım

siteye bak bayanlara elit üyelik veriyor hemen çok saçma



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hersey dileginizce gonlunuzce olsun Rabbim utandrmasn guzel gceler deliy uyur 😊😴



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

... Bırak 🌙 gitsin. Sen kal bu gece 🎵


YeŞîM ツ   Ay ışığı der durursun vay aman.. YakamozSun sen😏
YeŞîM ツ   😊

En beğenilen Paylaşım

💗 💗 💗



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Eğer gönlünü avucuna koyup, insanlar içinde utanmadan dolaşabiliyorsan, doğru kimsesin demektir.


(M) Wikiyy   👍 👍

En beğenilen Paylaşım

İkna edilmişler üç adım geri atsın..😒 biz inananlarla yolla devam edeceğiz..🚬😏


emsalll   🤞👍
KereⓂ『 55 』   🤞🏼👉🏼☕️🍫
emsalll   🙏🙏

En beğenilen Paylaşım

Sıradaki parça Lens kullananlara gelsin Kim bu gözlerindeki yabancı🎶🎶🎶🎶


comment icon Diğer 10 yorumu gör

eylulce   Bu asti
eylulce   aştı
eylulce   tmm
[email protected]Ş@ @YGEN   Okuyup düşünüp öyle yazıyorum beni etkilemiyorsa paylaşmıyorum açıkcası
eylulce   evet

En beğenilen Paylaşım

Hayal kurmayı seviyorum çünkü orda her şey yolunda😒



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kızlar sızdende rıca edıyprum ısmı lazım değil onun ıcın yok uzgunyok senj sewıyor demeyın ben 12 senedır hem anne hem babayım erkek gıbı oldum hep korkak bır adamı yanımda sewgılı dıye tutmam


Hanım_AĞA   tamam sakin ol bacim küfür ederek bi yere varamazsın yakismiyor sana lütfen

En beğenilen Paylaşım

az önce hediye aldım ne oluyor bu tam olarak



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ask bizde namaz gibidir niyet ettim sağa sola bakmayız onun için pekte aşk olmayız 😉



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

BeşiktAŞK



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Geldi galiba kendine 🙄


(¯´•..• Nutii •..•´¯)   Evet arkadaşymış eee ağzımı tutamıyom işte neyse boşver
(¯´•..• Nutii •..•´¯)   Hiç bilmiyom valla konuşmuyoz biz zaten dün bi aralar burdaydı kapattı belkide gelir yine

En beğenilen Paylaşım

Seni çok seviyorum adam mesaji yok ...yok yani gelmedi öyle bir mesaj boşuna #arama mesaj kurumu....



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Güzel bir #Bursa gününden herkese selamlar ...


comment icon Diğer 1 yorumu gör

Bahar Yıldızı   Hoşbuldum...
Bahar Yıldızı   Emre gün aydıda biz ayamadık sert kahvelere talim ediyoruz 🙂
Bahar Yıldızı   Araf ikram ettim 😉
Bahar Yıldızı   Sende sağol arkadaşım 🙂
Bahar Yıldızı   Kolay gelsim Emre...

İlgini Çekebilecek Yazılar

jigolo bulma sitesi ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda jigolo bulma sitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.