|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Kelebeksohbet İle İlgili Paylaşımlar

Kelebeksohbet ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu aradığın kelime gurubunun hakkında peki sen ne düşünüyorsun? Üyelerimizle etkileşimde bulunmanın en etkili yolunun anasayfa paylaşım duvarında gönderiler yapmak olduğunu söylesek ne dersin? Sen de bol bol hislerini düşüncelerini üyelerimizle paylaş, mesajlaşma göz kırpma ve hediye gönderme gibi klişelerin ötesinde bambaşka bir deneyim yaşayarak hayatına yeni insanlar katmış olmanın tadını çıkar!..

En beğenilen Paylaşım

Özlenen buluşma gerçekleşti. Kumpir candır 🥳


Muratkocc_   🙂🙋‍♂️

En beğenilen Paylaşım

Selam millet🙋‍♂️


ME T İN   Berinsu🙋‍♂️
ME T İN   Panpam🙋‍♂️
ME T İN   Akın kardeşim🙋‍♂️
Yücel Çtn   Aleyküm Selam ✋
ME T İN   Yücel hocam🙋‍♂️

En beğenilen Paylaşım

IYI AKŞAMLAR AHALI



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Siyah Beyaz Film Gibi Biraz...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sedad09 qünlerdir vaz qecmedin ya helal olsun tskler hediyelerin icin🙄


Hdl ah aijlaa   Söyle 😂

En beğenilen Paylaşım

Altı yeşil çim, başının üstü mavi gökten süzülen güneş, AKLINIZA gül çiçekleri gelsin



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

saat 02:44 aman beee offff çal müslüm baba sen


comment icon Diğer 4 yorumu gör

Ha®️uN 1907   ya varya ben neyse ulan harun çok cahilsin çok 😂😂😂
Ha®️uN 1907   ben aman diyim sen offf de
Ha®️uN 1907   😂😂
Ha®️uN 1907   ama neden bu yakınlık buna anlam yüklemene gerek yok inan menfaat çerçevesi dışında soruyorum bu soruyu bu ilgiyi alakayı en son senden beklerdim çünkü senin payına yazmaya korkan biri olarak söylüyorum 🙂
Ha®️uN 1907   Her yürekte bir aslan yatar algoritması muhtemelen 🙏🙏

En beğenilen Paylaşım

Bu sitede bir yenilik olarak +bir hizmete başladım. Erkeklere hakaret eden bayanlar veya bayanlara hakaret eden erkeklerin ismini cismini adresini bağlantılarımı kullanarak tespit ediyorum. Bana yazabilirsiniz. Sevda_adamı kullanıcı isimli karaktersiz şahsın adı soyadı onur korkmaz kocaeli değirmendere de yaşıyor


omer06l   ilgilendim onunla
omer06l   fazladan şikayete ihtiyacım olursa sizde şikayetinizi esirgemeyin lütfen

En beğenilen Paylaşım

Evlilik sitesini gerdek sitesine çevirmişsiniz be öfff😰😰😰


comment icon Diğer 1 yorumu gör

WosWos3️⃣4️⃣⭐⭐⭐⭐   Hiç anlamam ne dedi sair burda
WosWos3️⃣4️⃣⭐⭐⭐⭐   Bilmiyorum başıma gelmedi ki 😀
pashan06   😂😂😂😂😂
pashan06   damacanaya kerkinen bi ulkede yasioruz normal degilmi sence
K.yavuz   Olay burda zaten

En beğenilen Paylaşım

Unutamıyorsan umursama; çünkü hayat değil, sen hayatı üzmelisin. İşte bu yüzden altını çizdiklerinin bazen üstünü çizmelisin!.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Biz erkekler biliriz ki bir kadın önce bizi bakışlarıyla kabul eder, önce kendisi için bakar, sonra kabul etmek için bakar. Dil öncesi bir yabancılıktir o an yaşanan ve gözlere,bilme anlama ihtiyacını dayatır. kimin av kimin avcı oldugunun henüz bilinmediği bir andır. Sonra kaçamak değil doğrudan bakma, ben hazırım ya sen bakışıdır bu, kan tutuşturan av tadi başlamıştır arzulamanın, ve baştan çıkarmanın hazırlık eşigidir burası olay mahallindeki bütün aday ve rakipler elenmiş, haydi başlayalım bakısıdır bu ve hayatında eksikliğini duyduğun bir büyük hikayenin ümidiyle renklenirsin ama siz yinede kalbinin sorumluluğunu almasını bilen adamlara aşık olun🍀


Adagio   Aynen USTAD

En beğenilen Paylaşım

Dinlerken sana geldigim şarkılar var🎈


comment icon Diğer 1 yorumu gör

Tncy006   Biliyorum 😁
YeŞîM ツ   🙄
HASAN DAMAR   Adam kain ğeleceği görüyor
Tncy006   Şaka yapıyorum yeşim 🙏😁
HASAN DAMAR   Şarkılarıda biliyor

En beğenilen Paylaşım

Aslında her insan bir romandır ve biraz kahramandır. Gün gelir anlar ki, harcadığı tek şey hayalleri değil, zamandır …



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Şöyle 1 şey olsada yesek böyle nasıl desem ekşimi tatlimi acımı ya böyle şey gibi bak 👅 ucunda neydi bee..🙄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ama ne zaman



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Kelebeksohbet ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Kelebeksohbet gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2022 ElitAşk tüm hakları saklıdır.