|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Kız düşürmek İle İlgili Paylaşımlar

Kız düşürmek ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar üyelerimiz tarafından zaman içinde duvardaki yerlerini aldı.Bu arama terimi için aşağıda görebileceğin gibi bazı üye gönderileri sunduk. Yapacağın alakalı paylaşımlar sonuç listesinde bu şekilde görünür. Bu sayede profilin daha çok üyenin dikkatini çeker ve daha fazla ziyaret alırsın. O halde iyi ve farklı paylaşımlar yaparak üyelerin ilgisini ve odağını kendi üzerinde toplaman için büyük bir fırsat seni bekliyor. Etkili ve farklı paylaşımlarınla göz doldurup üyelerimizin arasında bir yıldız gibi parlayacağından hiç şüphemiz yok. Hadi kendini tutma!..

En beğenilen Paylaşım

Kız düşürmek isteyenlere tavsiyem siteden çıkış yapın ve one millions parfüm satın alın.. daha yüksek şansınız var ..🤣🤣 yanından geçen dönüp bakıyor ama sitede engel YİYOSUN 🤣🤣🤣🤣🤣aq kesin bilgi bunu yayın


comment icon Diğer 18 yorumu gör

VosWos   Benim payda yorumu var ama sustu yazmıyor korkmuş olabilir haklı olarak
VosWos   Beğenmemiştir 🤣🤣🤣
VosWos   Çıplak mı tesettür ile mı görmek istersiniz efenim bende resimleri var boy boy 🤣🤣şaka lan
VosWos   Beni bağlamaz. Benim sorunum değil diyorum
VosWos   Banane ağa ya .. banane

En beğenilen Paylaşım

Kız düşürmek için kullanmadığınız tek şey kaldı .cekirgelerin cinsel hayatı ve günde kaç kere zipladiklari



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kız düşürmek kötü bir tabirdir ve zor bi iştir...


Saldıray Abi   olsa dükkan senin 😀

En beğenilen Paylaşım

Kız düşürmek için yazdığınız yazılar bunun farkında mı


꧁༒Normaliçe ༒꧂   Umurunda olmadıktan sonra farkında olsalar ne olacak 😏😂
VosWos   O da doğru ya .. israftan kurtarmak için dedim
꧁༒Normaliçe ༒꧂   😂
VosWos   Göz zevkimiz de bozulmaz ..fena mı
VosWos   Aynen öyle ..kimse yazdıklarımızı anlamıyor ki işine geleni anlıyor

En beğenilen Paylaşım

Kız düşürmek için yazdığınız şeylerin kızlar da farkında 🤣🤣🤣boş edebiyat yapmayın



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Kız düşürmek ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Kız düşürmek gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.