|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

kız tanışma uygulamaları İle İlgili Paylaşımlar

kız tanışma uygulamaları ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.En alakalı sonuçların bunlar olmadığını biliyoruz. Peki bu aramanla ilgili en iyi paylaşımı sen yapmış olmayı istemez misin? Hadi durma. Bu fikirle ilgili en güzel paylaşımı sen yap ve üyelerin dikkatlerinin senin profilin üzerinde toplanmasını sağla. Bir çok konuda istediğin şeyleri yaz, istediğin resimleri ekle. Fakat önemli olan karakterini yansıtman ve fark yaratman. Bu sayede hayatına yepyeni insanları katman içten bile değil!..

En beğenilen Paylaşım

Selam eyyy elit aşk ahalisi canlanin bakalim ben geldim uyumayami geldiniz bu raya aloo 😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

👀



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Merhabalar, Dijital Medya Reklam Ajans Sahibiyim adım Gökhan, Kadıköy'de yaşıyorum ailemle. Aslen Trabzon'luyum Evliliğe kendimi hazır hissediyor ve hayatımın kadını olacak kişiyi arıyorum.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kibrit çöpü kadar değeri olmayanlarin kendini olimpiyat meşalesi sanmasina hastayım.olmdum olalı👊



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Gerçekte insanı ateş değil, gafleti yakar. Herkese şaşı bakar da kusur görür. Kendine de kör bakar, hiçbir şey göremez. VîRãŇ_K€NȚLî



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Saman altında su santrali kurmussunuz



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Fulyayı engelledikçe geliyor yeter bıktım engel atmaktan 😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Alooooooo hayırlı bazarlarr alooooo gunaydinnn heyyy 😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

korona bitmesse ben bitecem



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Gothic mi o..😏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ayrılamıyorum senden,, kafamı alamıyorum senden,,, ne olur gitme canım benden ölümüm olur elinden 🤚🤚🤚🤚🤚🤚hadi müsade



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

aklimi kurcalayan ? gibisin....😒


BARLAS4214   Çok düşünme
CANER3️⃣4️⃣   Allah şifa versin .iyisin dimi şimdi 😁
CANER3️⃣4️⃣   He iyi ol inşallah . şu korona lı günlerde seni de düşünmeyelim
CANER3️⃣4️⃣   eyvallah bizden bro

En beğenilen Paylaşım

🥴🥴


Musaa35   😖😖
_Ruhi_〽️   Sıkıldım law🥴
Musaa35   Bende SIKILDIM Yawww

En beğenilen Paylaşım

burası ne ayak millet burda napiyo bu millet bı bokkk anlamadimm



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

qorebilicem paylasimlari erkekler diye ayarladim kardolar sadece sizi qorucem panelde 😒🚬


parliamenť   kardo nbr ☺️
parliamenť   yarin acarim kardo 😁
parliamenť   uyucam birazdan 😁😂

İlgini Çekebilecek Yazılar

kız tanışma uygulamaları ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda kız tanışma uygulamaları gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2022 ElitAşk tüm hakları saklıdır.