|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

mersin arkadaş sitesi İle İlgili Paylaşımlar

mersin arkadaş sitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin. Bu terim ile ilgili en ilgi çekici paylaşımı sen yapmaya ne dersin? Aşağıda bu terimle ilgili ilgini çekebilecek bazı paylaşımlar sunduk. Bu paylaşımlar gibi sen de hesabından hislerini paylaşıp arkadaşlarınla etkileşimlerini pekiştirebilir, yeni dostluklar edinme yolunda büyük adımlar atma fırsatı yakalayabilirsin.


En beğenilen Paylaşım

Tercihim kadınlardan yana iken sadece erkeklerin ilgi göstermesi çok sancılı bir durum. Burayi çözemedim.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Tomriddle misin nesin şu doğan denen kardeşimiz var ya birdaha onu rahatsız edersen tamam mı memleketin Bursa ya benim o Bursaya yolum düşer ve ben kin beslemem kolay kolay eğer kinime denk gelirsen seneler geçse unutmam adam ol kalıbının adamı yol bursa ne bok yersen yersin ama kimsryi rahatsız etmeye hakkın yok hele kadınları ve küçük krdşlrmzi


Sweet Doğan 76   abim boşver o köpek soyunu
cannndmrr   sen engeli bas siktret
Sweet Doğan 76   bastım merak etme

En beğenilen Paylaşım

şöyle bişey altı gün çalış iki gün yat diyolar bize işte o hafta tatili ama daha yat kısmını yapabilmiş değilim başıma bi iş çıkarıyorum mutlaka 🤦🏻‍♂️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Nedemiş Müslüm Baba Haklısın Be Güzelim Bizden Adam Olmaz Aşkı Hala Kalpte Arıyoruz 😒



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sana sarılıp romantik film izlemek varken TRT belgeselde Afrika'nın gizli dunyalsrindaki şebekleri izliyorum .. bence artık düşün


M҉a҉H҉Z҉e҉N҉   Mart Ayı Geldi ☺😅😅
Woswos35   Sarı kedim bile yok

En beğenilen Paylaşım

yeni yıla girdik bı değişiklik olmadı neden neden ?



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

"Sevdiğini ölçülü sev, belki bir gün nefret edebilirsin. Nefret ettiğinden de ölçülü nefret et, belki bir gün sevebilirsin."🙏


İLhaaN   Yasmin 🙂))
İLhaaN   Nasılsın

En beğenilen Paylaşım

gidelim Sebastian



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hediye atmamın sebebi, sadece bir şeyler yapma isteği.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

YAŞIYOR MUYUZ BU HAYATI ???


comment icon Diğer 3 yorumu gör

erkutx   aman kaparlar yeşil ördek seni çok dolaşma disarlarda 😄
erkutx   burdan senin ölün bile yeter gibi görünüyo
erkutx   olmuş gibi durmuyorsun canlı ördek gibi duruyorsun 🙂
erkutx   maşallah büyük ördeksin 🙂)
erkutx   hayır boydan dedim senin neren yaşlı

En beğenilen Paylaşım

yalnızlık nedir bilir misiniz



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bir sigara daha yakayım nöbetin biteceği yok 🚬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Tam birine yürüyecem bi foto atılıyo panele kafamı karıştırıyo 😀


฿ö尺ü   😀 yakacam kendimi

En beğenilen Paylaşım

Kendi kafandan çıkamıyorken, başka biriyle olmak epeyce zordur,



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

😁😁



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

mersin arkadaş sitesi ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda mersin arkadaş sitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.