|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

mersin tanışma İle İlgili Paylaşımlar

mersin tanışma ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.En alakalı sonuçların bunlar olmadığını biliyoruz. Peki bu aramanla ilgili en iyi paylaşımı sen yapmış olmayı istemez misin? Hadi durma. Bu fikirle ilgili en güzel paylaşımı sen yap ve üyelerin dikkatlerinin senin profilin üzerinde toplanmasını sağla. Bir çok konuda istediğin şeyleri yaz, istediğin resimleri ekle. Fakat önemli olan karakterini yansıtman ve fark yaratman. Bu sayede hayatına yepyeni insanları katman içten bile değil!..

En beğenilen Paylaşım

Ömrümüzü kör bir sevdaya harcadık bitirdik kendimizi..!



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

IYI GECELER ALLAH RAHATLIK VERSİN



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Karadeniz zekası babamın ateşle çalışsan arabası 😎


comment icon Diğer 3 yorumu gör

⚅ℳetin⚅   Mısır ekmdgni yogrun içime dograyipta yemeside çok vüzel fırun darısi kokusu yetiyor 😂
⚅ℳetin⚅   Teşekürler 😂
⚅ℳetin⚅   Koyddki kuzene 😂
⚅ℳetin⚅   Bul bakalım bulabiliyonmu😂
akpınarr   Dayı bu sevo dünya sını yimiş şeytanın sag. Bacagı 😀

En beğenilen Paylaşım

Admin kimde ekli?


comment icon Diğer 15 yorumu gör

One Minute   Unutmak isteyip uyumak istiyorum kimi sabah 😬
͠H͠͠a͠͠n͠͠d͠͠e͠   Saçmalama one en güzel mesleği yapıyosun 🙄 bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum denmiş 😌
One Minute   O eskidenmiş Hande. Şimdiki nesil harf öğretiyorsun ama acayip şımarık falan filan işte 😬
͠H͠͠a͠͠n͠͠d͠͠e͠   En iyisini sen bilin örtmenim 😂
One Minute   Ee yani öyle tabi 😄

En beğenilen Paylaşım

Millet aşk acısı çekiyo 😂


35Hsyn35   🤔

En beğenilen Paylaşım

Geniş erkekmi,,,, geniş bayan mı 😝😝😝😝😝😄😄😄😄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bana akıl verirken kalanı sana yetmeyecekse, benim için risk almanı istemem. 😇


🍃🇹🇷kadınnn&Reji🇦🇿🍃   aynen çok gereksizzsin dur engelliyim😮
🍃🇹🇷kadınnn&Reji🇦🇿🍃   kuzum nesine aciklama yaziyorsun bastim tokati😯
🍃🇹🇷kadınnn&Reji🇦🇿🍃   acidimiki😕

En beğenilen Paylaşım

Peri🧚 Lazkizi öyle mesajı kapatıp özelden yazmalar falan hayırdır 😂😂


comment icon Diğer 3 yorumu gör

Cihan_   şimdi birde bu yazdığını tercüme et😂
lazPerisi   la havle deli sanki bişe yazdım geber
lazPerisi   yazdim
Cihan_   dur pay yapayım zaten millet işgillenmek için bahane arıyor peri şöyle yazdı peri böyle yazdı diye sıkayım biraz sonra sen uğraş😂😂
lazPerisi   😂

En beğenilen Paylaşım

Bazen ALLAH kurtarıyor, siz ayrılık sanıyorsunuz.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kadınları anlamak diye bir kitap yazacağım. Not: Sayfa sayısı bilinmiyor


comment icon Diğer 3 yorumu gör

Burak_74_74   O tek kadın beni anlamıyor ama onu yapacağız
Burak_74_74   Belki de zaman var bunu bilmiyorum
Burak_74_74   Vallahi benim bitki örtüsü bilmem duydun mu savan ot topluluğu var onun gibi uzun boylu sene boyunca sapsarı kalan
Burak_74_74   Aynen o şekil beni seven birinin kalbinin çok temiz olması lazım diye düşünüyorum
Burak_74_74   Sağolasın

En beğenilen Paylaşım

Bir fotoğrafı neden 3-5 bayan kullanıyorsunuz 😂😂 arada birbirinize bakında pişti olmayın ya 😂😂


comment icon Diğer 38 yorumu gör

İLhaaN   Merve valla helal olsun ya 😂😂
İLhaaN   Tmm cansu 😒
İLhaaN   Şu mübarek günlerde yapılırmı merve ya 😂😂
İLhaaN   Aferim bari 😂😂
Ferhat zor楽しげ   🥴Cansu🥴

En beğenilen Paylaşım

#Kimse içindeki kötü #düşünceyi bile gizleme gereksinimi #duymuyor artık ilginç...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Cümleten İyi akşamlar . Göğsüme krampon yemiş gibiyim şuanda



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

🤔



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Neden bu kadar gıcıksın sen ?! 🙄


comment icon Diğer 8 yorumu gör

Nihat_candır   Onun dışında sana niye mesaj atamıyorum hepı topu 5 tane var zaten 🙂
(¯´•..• Nutii •..•´¯)   Msj kutum kapalıda ondandır
Nihat_candır   Canın sagolsun ıyı ol da 😉
(¯´•..• Nutii •..•´¯)   İyim ben merak etme 🙂
Nihat_candır   Seni gulerken görmek güzel 🙂

İlgini Çekebilecek Yazılar

mersin tanışma ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda mersin tanışma gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.