|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Sesli chat İle İlgili Paylaşımlar

Sesli chat ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu aradığın kelime gurubunun hakkında peki sen ne düşünüyorsun? Üyelerimizle etkileşimde bulunmanın en etkili yolunun anasayfa paylaşım duvarında gönderiler yapmak olduğunu söylesek ne dersin? Sen de bol bol hislerini düşüncelerini üyelerimizle paylaş, mesajlaşma göz kırpma ve hediye gönderme gibi klişelerin ötesinde bambaşka bir deneyim yaşayarak hayatına yeni insanlar katmış olmanın tadını çıkar!..

En beğenilen Paylaşım

Herkese hayırlı akşamlar✋✋



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

☕️ 🤒 🔥


comment icon Diğer 3 yorumu gör

YeŞîM ツ   İçiyorum suan
_⭐⭐MURADD⭐⭐_   Bende içiyorum 🤒
YeŞîM ツ   Azaltabildin mi sigarayı?
_⭐⭐MURADD⭐⭐_   Hayır 😏
YeŞîM ツ   😑

En beğenilen Paylaşım

En sevdigim günün pazar günü oldugunu söylemişmiydim herkese Günaydın 🙃


Wegabond   Günaydın mavisu 🙂

En beğenilen Paylaşım

bulaşıkları yıkıcak Bi babayiğit aranıyor🤣


WoswosM   Eve iki çağır ben geliyorum
Sadık KARACA   İki ne alkol mü

En beğenilen Paylaşım

Felaket felaket,,, bu kız bir afett,, 🎶🎶sabah sabah güzel şarkı. 😌😄


comment icon Diğer 2 yorumu gör

Peri🧚 Lazkizi   Günaydun püsküllü mmmmm
#Frangg   Püsküllü deme be
Peri🧚 Lazkizi   Niye
#Frangg   Sevmedim
Peri🧚 Lazkizi   Hiii

En beğenilen Paylaşım

Ve Cevap Vermemeye Devam Ederim.. 😏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

GECEYE BİR SOZ BIRAKP UYUYORDUM 🙂 İnsan nasıl ağzındaki yiyeceğin tadını kaybetmemek için yeni bir şey yemek istemezse, o da gözlerinin en son gördüğü görüntüyü kaybetmemek için yeni bir şeyi görmeyi istemiyordu aslında.. hayrli gecelr 🙂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

👍👍


yuceldeniz   Eskidi bu sozler
bensavaş   jshshsh
İlegar81   slm

En beğenilen Paylaşım

Eğer O Bi Zir deliyse Aynı Şeyleri paylaşmaktan asla Vazgeçmez🙂 Hastanelerde de Yer Kalmadığı Için Tedavi Edilemiyordu 🙂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Merhaba buradan Resim nasıl paylaşabilirim ?


*_ⒸⒺⓃⓀ_*   Tşk bende sandım iftardan sonra gelir birinden çevab 🙂
*_ⒸⒺⓃⓀ_*   Evet gördüm şimdi 🙂 uygulamadan niye olmuyor saçma asıl
*_ⒸⒺⓃⓀ_*   Hımm çok merci Sevda 🙂

En beğenilen Paylaşım

Gönaydın arkadaşlar


Emirhaan   Roj baş hewal

En beğenilen Paylaşım

Kim O kim


Cesur diyar   Bilmiom
Bö尺ü•••   kim kim 🙂
Cesur diyar   Öyle bi espiri

En beğenilen Paylaşım

Vermemmm senii ellere vermemm Allah şahidim olsun.... 😂


comment icon Diğer 12 yorumu gör

Yurek sizisi   Bence ver bikereden bisey olmaz 🙂
[email protected]ş[email protected]   Ney evkilik mi
[email protected]ş[email protected]   Neden?
[email protected]ş[email protected]   Korkuların atlatılması güvene bağlı güven sağlanması için de iki tarafında birbirini tanımasi gerekir. Elbette ki seni sen olduğun için sevmeli Bubyuzden yapmacık olmamalı şeffaf olmalı tabi bu her iki taraf içinde geçerli
[email protected]ş[email protected]   O yüzden korkulacak bişey yok Başak... sadece tedbirli ol yeter 🙂

En beğenilen Paylaşım

Yine aylardan kasım sanki sende kaldı bir yarım🎶 diye şarkı paylaşmak istiyorum ama biri çıkıp aralık ayındayız biz der diye yapamıyorum 😂


ROMEOOO7   Yok öyle bişey kasımdayız hala 😂
ttanem   Valla çekiniyorum şarkı sözü ne yorum yapılacak diye😂
ttanem   Hadi ya ocak ayında degilmiyiz🙄😂
Mehmet 2607   kasım aralık farketmez o şarkı her ay gider😁
ttanem   Benim içinde fark etmez de edenler ediyor 😁

En beğenilen Paylaşım

Annemle karşılıklı hamur açıp, tandıra ekmek vurduğum resmi bana paylaştıracaklar.. HAYAT evrensel bakanların öğretmeni, YAŞAMASINI bilenlerin dünyası... EDEBİYAT, FELSEFE, espirinin dölürü dür..... Ben yalanla sıvazlanan esprilerin piç, GERÇEKLERİ söyleyince kopan kahkaha tufanına HAYSİYETLİ neşe diyorum...👊👊👊


[email protected]  Görmedin mi sen melek, umut için paylaşmıştım.. kızım ben oya bile yapıyorum 😁😂😅
[email protected]  Doruk, armut piş, ağzıma düş, KEYİFÇİLERİN İŞİDİR
[email protected]  Kardeşim... özelde az işim var.. yoksa neden yaptığımı açıklayıcı bir şekilde sana izah ederdim

İlgini Çekebilecek Yazılar

Sesli chat ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Sesli chat gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


Corroca Bilişim Teknolojileri A.Ş. Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.