|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Sesli dokun İle İlgili Paylaşımlar

Sesli dokun ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama kriteriyle alakalı harika fikirlerin olduğunu biliyoruz. Aklından geçenleri üyelerimizle paylaşmak ister misin? Gördüğün listede bu arama terimi ile ilişkilendirilen bazı gönderilere yer verdik. Görebileceğin gibi etkileşimlerini bu yollarla arttırabilme fırsatın her daim var. Bol bol paylaş beğen ve yorum yap.

En beğenilen Paylaşım

Kış Da Geldi Bana Kim Kazak Örecek Şimdik 🤔😃



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Khaled Hosseini şöyle der: "Belki de tükenmişimdir. Bir şeyler yapacak, bir şeyler için uğraşacak çabayı kendimde bulamıyorumdur. Benim de emek vermeden güzel giden şeylere ihtiyacım vardır." der ve ekler: "Beni bana geri vermek istiyorumdur."



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sponsor doru ellerde 🙄


Burak_74_74   Son günlerin iyi geçin 😀
Kaan526   Doru🙄

En beğenilen Paylaşım

Hepsi ayni agactan sanki 🧐✌🏻


comment icon Diğer 6 yorumu gör

Birgül_velentina   Anlayan anladi 😆
çikarito   kızlar neden odunları bu kadar seviyor onu anlamadım 😂
DELİMİ NE ?   vildan seni yazdım bi kenara 😉😉😂😂
Birgül_velentina   Kenarlara yazilacak degilim be nantes 🤪
DELİMİ NE ?   ben yazdım seni 😉

En beğenilen Paylaşım

selamunaleykum 🙃🙃🙃


Alî(Hûsn üZan)   VeAleykumselam..

En beğenilen Paylaşım

Hayat bazen acimasizdir tehlike de dosttur



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bazılarını çok itici bulduğum icin engelledigim doğrudur😵


comment icon Diğer 5 yorumu gör

YeŞîM ツ   Dişlerimi de göstereyim 🤓😂
[email protected]Ş@ @YGEN   Su maskeler çıkınca cenemiz ve dudaklar beyaz yanaklar bronz olucak Allah'tan izmirden taşınmışım... 🤭 🙈 😁
YeŞîM ツ   😂 dimi yaaa ben çıkarmıyorum hiç😂
[email protected]Ş@ @YGEN   Ya gene siz kapatıcı fondöten filan idare eder de ya biz ne yapıcaz
YeŞîM ツ   Sakal bırakacaksınız 😁 biraz kamufle olur😏

En beğenilen Paylaşım

Her şey çok güzel olacak Belki bugün değil Ama elbet bir gün... 😏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

sigara bahis bir de fenerbahce belasından kurtulamadık.. gelen geçen yeniyor bize gelince aslan kesiliyorlar



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Iyi geceler herkese


comment icon Diğer 12 yorumu gör

👉7n7nbitirdin👈   Benim klavyem yok 😳
Delii dumruul 55   Sizi lanet pislikler yatin zibarin 😂&
👉7n7nbitirdin👈   Daha uyku yok 😆
Delii dumruul 55   Uykusu kacmis bunlarin kanka kapta gel 😂
👉7n7nbitirdin👈   Tutun getirin kaçanı 😆

En beğenilen Paylaşım

EVDEKİ KARİSİNDAN HABERİ YOK.BURDA GELMİS BASKA KADİNLARA YERİNE KİMSEYİ KOYAMAM DİYOR. ULAN P*Z*V*NK SEN BURDAKİNİN YERİNE KİMSEYİ KOYAMİYORSUNDA. EVDEKİNE KİM KOYUYOR BUNUDA BİR DUSUN İSTEDİM 😠


comment icon Diğer 2 yorumu gör

yorumcupikaccchuu   anil abi eyvallah ☺
Meyid   Gitmez yaz kim oldugunu anlamama yardimci olur sadece yolla gelsin
yorumcupikaccchuu   berk iha geliyor 😂
yorumcupikaccchuu   asiii top aglarda 🥅 😂
yorumcupikaccchuu   biraz argo oldu kusura bakmayin ama hakedene hakettigi gibi 🤘

En beğenilen Paylaşım

alime sormuşlar mutluluğun sırrı nedir diye o da cevap vermiş cahille tartışma diye. soruyu soran olurmu efendim hu kadarla demiş alimde haklısın evladım demiş.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bir Tibet atasözü der ki; Uzun yaşamak için yarısını yiyin, iki kat yürüyün, üç kat gülün, sınırsız sevin.😊😍😎



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

🤚


Esesli77   🤚🤚

En beğenilen Paylaşım

❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Sesli dokun ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Sesli dokun gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.