|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Sesli sohbet odaları İle İlgili Paylaşımlar

Sesli sohbet odaları ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.En alakalı sonuçların bunlar olmadığını biliyoruz. Peki bu aramanla ilgili en iyi paylaşımı sen yapmış olmayı istemez misin? Hadi durma. Bu fikirle ilgili en güzel paylaşımı sen yap ve üyelerin dikkatlerinin senin profilin üzerinde toplanmasını sağla. Bir çok konuda istediğin şeyleri yaz, istediğin resimleri ekle. Fakat önemli olan karakterini yansıtman ve fark yaratman. Bu sayede hayatına yepyeni insanları katman içten bile değil!..

En beğenilen Paylaşım

Bana da nerde 18lik çıtırlar var onlar msj atiyor napcaz 😂😂😂😂😂


comment icon Diğer 7 yorumu gör

Doğukan 61   ondan fazlası zarar ne diyim 30 mu diyim uykuların kaçar bak 😊
ÄsiMeLeK   Buroooo🙄🙄🙄
ッ[_74_BURAK_74_]ッ   😂 ne pis şaka yapiyom dimi melekom
ÄsiMeLeK   Burom yapma 😂😂😂😂
ッ[_74_BURAK_74_]ッ   😂 yaparim

En beğenilen Paylaşım

Görmek istemeyen göze ışık tutsan ne fayda. 👍 👍



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hepimiz iyi cocuklardik . Suçumuz iyi bir planimzin olmamasaydi


Bahar Yıldızı   Kopya çek 🙄
Sarpa   Ozgun insanim çekemem 😁
Bahar Yıldızı   Hadi yaa
Sarpa   hee 🙃

En beğenilen Paylaşım

Kesmece karpuz gibiyim, bence bu kampanya kaçmaz hanımlar . .. Yani? Tadima bak önce, beğenmezsen geri ver 😊



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Iyi geceler...


689769   tsklr gül hanım.

 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Slm arkadaşlar aranızda yeniyim



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

huzurlu geceler 😊😊



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İnsan, kıyıyı gözden kaybetme cesareti olmadan yeni denizler keşfedemez. (Andre Gide)


comment icon Diğer 1 yorumu gör

MorYeL   Günaydın
Emre TekiNN   Günaydın hayırlı gunler
ADALII   Hayirli sabahlar
Alya07   Tesklr. İyiyim siz
Alya07   Allah iyilik versin hepinize

En beğenilen Paylaşım

hep sen varsın aklımda düşünmem başka birşey gelde bitsin bu hasret ayrılık acı birşey



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bi durun.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kizum uşütecesun orda çatiye ne işin vardır daaa... Kız fuşki tutanun sebisi in aşşaye 👆


comment icon Diğer 1 yorumu gör

lazPerisi   Hasta ollacsk
lazPerisi   Bidanida değil gurulmiş orda üç dani
lazPerisi   Hogada tikenun arasında o Gül'ün ne işi var
lazPerisi   Gi yok o atlarmi
lazPerisi   Cani kıymetlidir onun

En beğenilen Paylaşım

Muhbet edecek insandan kalamdi sitede 🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♂️👀👀👀



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Siteye girdiğinizde birbsoru vardı buldunuz mu pop soruyu?😉



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Vefa çok agir yuktur her insan taşıyamaz


ismaillztrl   vefa insan da olur zaten başkasında değil
Olcaytooo23   Aynen
Olcaytooo23   Cenaze arabasi tasir sedat

İlgini Çekebilecek Yazılar

Sesli sohbet odaları ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Sesli sohbet odaları gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.