|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Sevgiliye sözler İle İlgili Paylaşımlar

Sevgiliye sözler ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Öyle görünüyor ki aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu içerikle yeterince ilişkilendirilmemiş. En ilişkili paylaşımı yaparak tüm dikkatleri profiline çekmek için altın bir fırsat. En güzel gönderiyi oluşturarak, paylaşımına bir çok beğeni ve yorum toplayabilir, insanların seni fark etmelerini sağlayabilirsin. Bu sayede yeni insanlar yanıyarak renk katmış olursun hayatına.

En beğenilen Paylaşım

Siteye yeni yakışikliar gelmiş kizlar sakun ha yüz vermsyun 😂😂


comment icon Diğer 4 yorumu gör

lazPerisi   Nedu
lazPerisi   😅😂😂
lazPerisi   Olabilme ihtimali çok fazladır ballim
lazPerisi   Orijinal çirkin yoktur 😂😂
lazPerisi   Neysa

En beğenilen Paylaşım

Sözlerim ağırlaştı hafifleten yok🎶


🧚‍️Laylaylay34🧚‍️   Ahahaha birşey dicem
🧚‍️Laylaylay34🧚‍️   Hahahah
Mr.Sarıı   Ne oldu nan😂

En beğenilen Paylaşım

adana merkez cevresi . ciddi ilişki istiyorum.ilgilenen varsa beklerim



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Baklava diyarına geldik bakalım yeni yaşam alanım 🥴 #gaziantep



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Poyraz adana 5 puan verip neden engelledin 😒


Ömer haznedar   😄 yazık

En beğenilen Paylaşım

#SucutluYumurta kendini üzgün hissediyor 👉🏻😒🥘


comment icon Diğer 7 yorumu gör

亗Sυcυтℓυ Yυмυятα亗   Sivaslı markete gidiyorum sana pamuk şeker Alicam
亗Sυcυтℓυ Yυмυятα亗   Aşağıda yazdım Nuray hanım 😏
亗Sυcυтℓυ Yυмυятα亗   Bebeto ayıcık alıyorum tmm 😏 Nuray hanım sizde mi beni yemeyi düşünüyorsunuz 🤔
亗Sυcυтℓυ Yυмυятα亗   ben gidiyorum 😂 Görüşürüz Nuray
亗Sυcυтℓυ Yυмυятα亗   Kasiyeri alayım direk OPS 🍭

En beğenilen Paylaşım

Dil söylemiş kalp kırılmış ne farkeder ki🎧🎶🎶🚬🍷



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

gözlerin gözlerimin gözledigi yolu gözleseydi gözlerinle gözlerim göz göze gelirdi...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İstanbul da güneş çok güzel, özellikle kadınlar avuç içlerinizi ve el bileklerinizi güneş alması için açık tutun d vitamini önemli 💫


Dr※HeLeNs※️‍️‍   gun de 15dk mutlak a😊
KLOZET KAPAĞI   Heryerlerini acsinlar bari tövbe tövbe nerde namus yaaa
EmrysS   Avrupa yakası 🤷🏻‍♀️
EmrysS   Çok önemli bilgiler kızlar 🤓
EmrysS   Ben de yandım güneşte dışarıda otururken geçenler şey diyor yanına güneş koruyucu aldın mı 😂😂

En beğenilen Paylaşım

Bizim Erzurum da bir laf vardır. Pisik ciğere ulaşamamış püüff ne pis gohir demiş 😂😂


Kaptan1453   Erzurum un neresinden sin

En beğenilen Paylaşım

Günaydın 🌼🙋


🅰lii   Günaydın
🅰lii   Teşekkür ederim çakıltaşı hayırlı kandiller
🅰lii   Rica ederim efem 😊
AYAZ ( M )   Günaydın hayırlı sabahlar abim
KÜRT️Kenan04.34   gunaydin 🖐

En beğenilen Paylaşım

Günaydın



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Asık Veysel'in de dedigi gbi ben Adam olmayanla dusman bile olmam..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sen kalp ritmini değiştirecek birini ararsın ama sana kalp krizi geçirecek biri denk gelir.. Aşk böyledir işte ayarı yok😌😅😁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Çok değişik 😏😏


comment icon Diğer 5 yorumu gör

İLhaaN   Oyyyy valla helal sana.. Zaten yüzün gülüyor iyi olduğu belli 🙂
Deniz Naz   🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
İLhaaN   🙂) sevindim ama
Deniz Naz   Teşekkür ederim İlhan ☺️☺️☺️
İLhaaN   Recadır efem 🙂

İlgini Çekebilecek Yazılar

Sevgiliye sözler ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Sevgiliye sözler gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2022 ElitAşk tüm hakları saklıdır.