|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Sevgiliye sözler İle İlgili Paylaşımlar

Sevgiliye sözler ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu arama terimi için aşağıda görebileceğin gibi bazı üye gönderileri sunduk. Yapacağın alakalı paylaşımlar sonuç listesinde bu şekilde görünür. Bu sayede profilin daha çok üyenin dikkatini çeker ve daha fazla ziyaret alırsın. O halde iyi ve farklı paylaşımlar yaparak üyelerin ilgisini ve odağını kendi üzerinde toplaman için büyük bir fırsat seni bekliyor. Etkili ve farklı paylaşımlarınla göz doldurup üyelerimizin arasında bir yıldız gibi parlayacağından hiç şüphemiz yok. Hadi kendini tutma!..

En beğenilen Paylaşım

Dert ettigim insanlar beş para etmezdi ama oluşturdukları hayal kırıkligi paha biçilmez...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hajaha tüpe bak demek istediklerim var 😁🥳


alaska91   hehe tipe bak cay demle hesabi 🙂))))))

En beğenilen Paylaşım

neyin acısını neyin aşkısını yaşıyorsunuz acaba 🙄🤔



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sponsorluğu alsammı ki volkan 😂


Ka_dir   Engeli basıp alayım 😂
Ka_dir   Almuycaktim ama sen istedin
Ka_dir   Tehtit ediyor küfür edicem diye kötü söz sahibinin
Ka_dir   Benim aklım bana yetiyor sen önce kendine bak istersen 😂

En beğenilen Paylaşım

Galiba bende atarlanıyom burdan 😎😎


19⬛SRKN_⬜03   Emin ol bi işe yaramıyor
#SALÇLIEKMEK#   Çokta şey değil yani 😎

En beğenilen Paylaşım

Gülüşün yeterince güzeldi zaten, benimkileri de götürmene ne gerek vardı giderken?



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sanırım Gitme Vakti 🌠 Allah'a emanet olun sağlıcakla kalın ✋✋


UMUUTTT   Sende Kardeşim 🙂
UMUUTTT   Cümlemizden Kardeşim 😊🖐

En beğenilen Paylaşım

Fakirlik diz boyu yokmu fabrikatör eli bol bir patron 😁


Çok içli köfte   😂 😂 😂 İş istiyorum 😂 çok şeymi 🤸‍♂️🤸‍♂️
Neandertall   5 aydır kovalıyorum yok hacı😊bulamadım bende
Çok içli köfte   😂 😂 😂

En beğenilen Paylaşım

çok boşşşş



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Yüreğinde duygular tutuşuyorsa, mevsim ilkbahardır.


Foe   Hatunlar mini etek yada çamaşırsız şort giymeye başladılarsa mevsim yazdır m 😔

En beğenilen Paylaşım

Ne diyelim boşa geçen Günler utansın...!!!



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ezoo teşekkürler 😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kırlarda dolaşıyoruz allahım nasıl güzel havuç yiyor anlatamam davşanım benim 😍


Deniz Naz   😂😂😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

Bi et kavurma menemen faln birşey yap bari gözümüz gönlümüz açılsın bunlar ne böyle 🙄😂


(¯´•..• Nutii •..•´¯)   #Medcezir 🤭🤭
(¯´•..• Nutii •..•´¯)   #Beyzade çok becerikli arkadaş

En beğenilen Paylaşım

Belki de dilinden bu şarkı düşmez Dilin söylese de gönül hissetmez Bilsen bile benim için farketmez Bir tek dileğim var, mutlu ol yeter Bunu sana yazdığımı bilmezsin Bir yabancı şarkı gibi dinlersin Benim için önce Tanrı sonra sensin Bir tek dileğim var, mutlu ol yeter Bunu sana yazdığımı bilmezsin Bir yabancı şarkı gibi dinlersin Benim için önce Tanrı sonra sensin Bir tek dileğim var, mutlu ol yeter Kimse dolduramaz inan yerini Bu şarkı da aşkımızın yemini Hiç düşünme Mecnun muyum deli mi Bir tek dileğim var, mutlu ol yeter Bu şarkımda aşkımı anlattım sana Duymazsan sevgilim üzülmem buna Alıştım yıllardır ben yokluğuna Bir tek dileğim var, mutlu ol yeter Bu şarkıda aşkım


Emre sinan FD46   bu parçayı bir tek kişi oturaklı ziyafetli okumuştur baba müslüm gürses

İlgini Çekebilecek Yazılar

Sevgiliye sözler ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Sevgiliye sözler gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.