|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Sohbet net İle İlgili Paylaşımlar

Sohbet net ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.

En beğenilen Paylaşım

Canım Annem sayende bin tlmi dusurdum çok saol 😖


comment icon Diğer 11 yorumu gör

ZeynepsuAngel   Cikmadi abi ya bende onu anlamadım kendi kendine yok oldu o yüzden korkuyorum 😁
ZeynepsuAngel   Ya şeytan ya da hala oğlu üç harfli 😂😂
ZeynepsuAngel   O bni carpti 😂
ManlyMacho   Bir yere koyup unutmuşsundur umarım, çıkar belki. Yolda yan kesicilar de.kapmış olabilir.
ZeynepsuAngel   Bilmiyorum kendi kendine yok oldu

En beğenilen Paylaşım

"Sustuğum şeyler var, hiç konuşmadıklarım.. İçinde kaybolduğum şehirler ve içimde kaybolup giden insanlar var..."



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ulan hayalet sen olmasan bizi sallayan yok boş geçmiyo beğeniyo 😁😁


Eccemsu   Gorunmuyomu
Eccemsu   Onceki yaptigin paydan bahsediyosan ben begendim
Eccemsu   Gorunmuyorsa sorumlusu ben degilim hayalet hic degilim🙂

 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Her an herşeyle sınanabiliriz....Aklı olan başkasının imtihanı hakkında yorum yapmaktan kaçınır...! Bir gün sende aynı şeyle sınanmayacağın ne malum..? 🚶🚬😏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

günays 🚬☕


comment icon Diğer 2 yorumu gör

Americano.   Günaydın bebek 😈😈😈😈😈🫦🫦
Last Romance91   illa sonda bı yakacak 🤣🤣🤣
Americano.   Beraber yakalım 🫦
Americano.   Evet yoksa söndürmeye uğraşıcam 😁😁
Americano.   Biz yakarsak söndüremezler 😈🐰

En beğenilen Paylaşım

Play storedeki çokmatrak uygulamasını indirdim burdan daha iyi en azından sapiklar yok panelide daha keyifli tam huzur tavsiye ederim


comment icon Diğer 5 yorumu gör

BEHLL 34   iki ayaklı merkez taxi bunlar
BEHLL 34   efuli seni sewmem bilirsin senin için adam vururum adam öldürúrüm AMA! Cinayet işleyemem
BEHLL 34   sana farklı duygular besliyorum😎
BEHLL 34   akşam yemek ne yaptıydın yegen
BEHLL 34   canmsn iyi menü

En beğenilen Paylaşım

Hakkim yok


⇝ SadeceSeren   Zikkim 😂😂
⇝ SadeceSeren   Sakin civcivim deme sende😂😂😂
⇝ SadeceSeren   Gerizekali deme dedjm niye diyon😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

İlk hediyemiz Hayrlı olsun müzeye koyuyorum....



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Iyi geceler



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Günaydın hayırlı sabahlar şeker kardeşlerim 😅


Ezel Ycl   Günaydın şeker kardeşim

En beğenilen Paylaşım

Keşke kimse kimseyi aldatmasa da, bizi beğenmeyenler hep olsa.. AĞRIMA giden, kimsenin kimseye eyvalahı yok, olan GÜZELİM duygunun, hissin, adı #aşk diye anılan gönül birliğin itibarının yerle bir olması... İşte o zaman, ağız dolusu küfrü, insanlıktan nasibini almamış o kaypaklara adıyorum...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Görünen köy uzakta deyildir 😁


฿ö尺ü   haklısın.

En beğenilen Paylaşım

Başında yok ise sevda yelleri nereden bilirsin çektiklerimi🎵



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Pardon kokuyu yanlış anlamışım kavga değilmiş poktan birinden gelmiş altına yapmış 😀😀😀😀



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Sohbet net ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Sohbet net gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2022 ElitAşk tüm hakları saklıdır.