|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

tanisma sayfasi İle İlgili Paylaşımlar

tanisma sayfasi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin. Bu terim ile ilgili en ilgi çekici paylaşımı sen yapmaya ne dersin? Aşağıda bu terimle ilgili ilgini çekebilecek bazı paylaşımlar sunduk. Bu paylaşımlar gibi sen de hesabından hislerini paylaşıp arkadaşlarınla etkileşimlerini pekiştirebilir, yeni dostluklar edinme yolunda büyük adımlar atma fırsatı yakalayabilirsin.


En beğenilen Paylaşım

saçma sapan paylaşım yapanlarda engellenecekler listesine eklendi



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Benim hep sıcak tarafında sjsjsja



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

22:19 ....22...05..2020... bu da burda dursun... 👋👋👋👋



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

NİYE KİMSE YATMİYOR 🤔🤔


HALITCAN 44   Him anladim dış ulke

En beğenilen Paylaşım

Son iki hafta.😴


BeRXooo   Izdırapın bitmesine son iki hafta.

En beğenilen Paylaşım

Yeni üyeler sponsor dan asagi inmiyor son zamanlarda Ne oluyor sa 🤷


Arslann bey   kral sen bizim her zaman en tepemizdesin varlığın yeter 🤘🥂
B_DeNiz   😂😂 kredileri boll bitine kadar sponrda takiliyorlar galiba
B_DeNiz   Cansin arslanim eywallah gönüller bir 👋

En beğenilen Paylaşım

İyi geceler. Tam çig köfte zaman ı...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Anamiz bacimiz ozelde uzerinxen gecildi Adalet olsun diye teraziye secildim. Yine kaybeden oldum dumduz gecildim Kimin icin lan am k



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Her şey geçmişte kalıyor ama hiçbir şey geçmiyor.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Şorda biri var her geldiğim de gözümü alamıyorum beni benden alıp sürüklüyor anası hastane de değil de sanki pastanede doğurmuş okadar tatlı😒


Bahanem   Yok senin kadar abartmamıştır kesin😂
Bahanem   🙈
Bahanem   Eh senin kim olduğunu buldum bukalemun gibisin 😂
Bahanem   Ayıpsın ortak 😂😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

Gözümden düşeni kimin tuttuğuyla ilgilenmiyorum kardes😏


Kaan526   Nuktaa🙄
Kaan526   😋😂

En beğenilen Paylaşım

Ne Bir Savcı Kalırdı,Ne Bir Yasa.Şu İnsan Oğlu;Önce Bir Kendini Yargılasa!!!...


Psikiyatr uzmanı   Bu siteyi anlamış değilim
Psikiyatr uzmanı   Mesaj atamiyorum
ARSLAN Ayhan   Yasada insan yargıda insan kendımızı duzeltemıyoruz malesed 😔

En beğenilen Paylaşım

Kafasi benim kafa yapima uymuyordu. Benim kafa az uzun onunki yuvarlakti



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Biride çıkıp 'ben seni aldatırım, yarı yolda bırakırım, ağzına sıçarım' demez. Herkes nurdan mâmul, herkes zemzemle yıkanmış. Pîr-û pak 🙂 #SeLamınALeYKüm 🙃


💞dilara...bjk💞   😂 😂 aleyküm selam

En beğenilen Paylaşım

Herkese iyi geceler olsun


Adams1453   tşkler sanada 😀🖐️
Bosfor   Eyvallah Adams

İlgini Çekebilecek Yazılar

tanisma sayfasi ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda tanisma sayfasi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2022 ElitAşk tüm hakları saklıdır.