|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

ücretsiz sevgili bul İle İlgili Paylaşımlar

ücretsiz sevgili bul ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Öyle görünüyor ki aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu içerikle yeterince ilişkilendirilmemiş. En ilişkili paylaşımı yaparak tüm dikkatleri profiline çekmek için altın bir fırsat. En güzel gönderiyi oluşturarak, paylaşımına bir çok beğeni ve yorum toplayabilir, insanların seni fark etmelerini sağlayabilirsin. Bu sayede yeni insanlar yanıyarak renk katmış olursun hayatına.
Sıfır1efe   Eyvllh
Sıfır1efe   Valla öyle 😎
Sıfır1efe   😎

En beğenilen Paylaşım

Vuuuuu şunlara bak şair olmuş vay sümüklü


%98MutluWoswos   Hadi ya ..cidden mi ..ne zamandır peeeki
%98MutluWoswos   Saygıyla egildim
%98MutluWoswos   Gene abi dedi ya
%98MutluWoswos   Neyse ben bardayim ufaklık biraz eglencem

En beğenilen Paylaşım

Kandırılmışsın Ufo 😃 başka kapıya haydiii



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Basim bagli mesaj atmayin lutfen😁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

bu teyse çok sinirli 🤔



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hata ettim be güzel... Yani? Tutup şap diye öpmeliydim küçücük ağzından, ya kaçardın ya da... 😊 😇


user621847   yanıyorum abi 😀😀😀
user621847   😂 😂 Yüzün bir ömür gülsün güzel abim
user621847   amin abi, çok sağ ol 👍

En beğenilen Paylaşım

Yok komple arı kovanı çıkarmış 🙂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

🙋🙋🙋Yıkılmadım Ayaktayım Dertlerimle başbasayım Zalimlere Yenilmedim Buradayım🖐🖐🖐



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hiç bir şeyin bi boka benzemezdide kalbimdeki duruşun harikaydı



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Peder ve valideyi şefkat ile teçhiz eden ve seni onların merhametli elleriyle terbiye ettiren hikmet ve rahmet hesabına onlara hürmet ve muhabbet, cenab-ı hakkın muhabbetine aittir



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

😒😔


Ay.az   🙄🙄

En beğenilen Paylaşım

Prensip Olarak Zamana Falan Bırakmam Ben, Olmuyorsa S*ktirederim, Tez Canlıyım Ben. Ayrıca O Sabreden Dervişide Hiç Samimi Bulmuyorum......



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Gülüşünü seversin, Sesini seversin, Sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil Yüreğinde duruşunu seversin.


Doruk^k   Ve işte şair gelir 😂😂
Doruk^k   Ve işte buluşma anı hoşbuldum gözümün çiçaaaa😂
Doruk^k   Eee arada özlenmekte iyi geliyor insana o sırada arayıp sormayanlar utansın 😂
Doruk^k   Yok pek şiy edemediler anladım onu zaten şiylerinde degilmişim 😂
BeatifulGirl(N)   Asil Kişilik Kardeşlerim 🙂

En beğenilen Paylaşım

Eğer ki kalbimden vurmak istersen Kurşuna gerek yok gözlerin var ya 😏


comment icon Diğer 3 yorumu gör

(¯´•..• Nutii •..•´¯)   #Eren dinlemdim aslında birine bakınca sözler aklıma geldi sadece 😅
(¯´•..• Nutii •..•´¯)   #Matmazel ahah durum vahim geçmiş olsun😁
(¯´•..• Nutii •..•´¯)   Salon herifi😂😂😂
gavanooo   benmiyim ah ah inamiyorum
(¯´•..• Nutii •..•´¯)   Dinlerim tabiki Eren

En beğenilen Paylaşım

Uyuyun artık



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

ücretsiz sevgili bul ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda ücretsiz sevgili bul gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.