|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

üyelik istemeyen sohbet siteleri İle İlgili Paylaşımlar

üyelik istemeyen sohbet siteleri ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu arama kelimesi ile yeterince alakalı değil gibi duruyor. En alakalı ve belki de en etkili paylaşımı sen yapmak ister misin? Bu sayede üyelerin dikkatlerini üzerine çekerek çok daha fazla etkileşim alarak hayatının aşkını bulma yolunda daha büyük adımlar atma imkanını kazanmış olacaksın. Ne dersin? Denemeye değmez mi?

En beğenilen Paylaşım

Baktım ölen yok ben de kendi helvamı yaptım. 😊 😊 😊



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kahve acı aslında sevgi saklı adında acı tatlanır çünkü muhabbet var tadında... Dünya türk kahvesi günümüz kutlarım. Aşk ile muhabbet ile...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Aşk nasip işidir, hesap işi değil! aşk adayıştır, arayış değil! sen adanmışsan ve yanmışsan bu uğurda, aşk seni bulmaya gelir!



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bir Aynaya Baktiğımda Gördüğüme Birde Yukari Gökýüzüne Baktiğımda Ğörmediğime Güveniyorum Gerisi Boşş!😉



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hayirli geceler



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İyi akşamlarr


özcannnnnnn   İy akşamlar
Dalgıç bey   Tşk özcan naber
özcannnnnnn   İyi dalgıç senden site manyadı paylara bak yavvv
Dalgıç bey   Aynan can sıkıntısı ndan olsa gerekk bı yemek tarıfı lazım bunlara
özcannnnnnn   Ver bir tarif

En beğenilen Paylaşım

Sevgi kalbimize huzur verir bu böyledir



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

💕



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sevgilim olsa da darsala azıcık fazla özgürüm bu aralar 😂 😂 😂


Sıfır1efe   Hee yaa hemşo 😂
Sıfır1efe   😂

En beğenilen Paylaşım

Umursamaz tarafıma denk gelme yanılırsınn. Fazla söze gerek yok sen benden daha iyi olduğunu sandıklarına layıksın


comment icon Diğer 9 yorumu gör

BaYaN ÇoK biLmiŞh   Beşiktasta takimmi 😂
⚅ℳetin⚅   Maç durdu seyirci taş atı yaralı var 😂
BaYaN ÇoK biLmiŞh   Ohaa 😂 yemin et
⚅ℳetin⚅   Sen yardım et fener seyircisi attı atv yi aç bak 😂
BaYaN ÇoK biLmiŞh   Babam varken kumandayi unut 😂

En beğenilen Paylaşım

siyah


murat193&amp   hamurumuzda var delilik😉

En beğenilen Paylaşım

Aslinda herseyn en guzeli arkadaslk dostluk la sewmicn deger vermicn kisacasi sewgli olmican hp iyi bi arkadas dost kalacaksn tabi becerebilene 😉


comment icon Diğer 5 yorumu gör

Deliyoglan   Seyy turkcesni cewrsem guzl kapak olur ama seni gomerm olmz acidm 😂)
Deliyoglan   Olmz la baane anlasaydn sende iyi oku 😈
Deliyoglan   Hm anldm dion hm sole dio la 🤔 😂
Deliyoglan   Gerizekali baane anlasydn dmi 😈 bana kzma carparm ha 😂)
Deliyoglan   Soyledmya salk 😂 adı ustnde kurtce dedm dmi 😂)

En beğenilen Paylaşım

Hoperlorden ezan okunmasi kalkmali,isteyen kisiler ezan vaktini telefon uygulamasi ile ogrenmeli gereksiz guruldu kirliligi ortadan kalmali ve en en onemlisi .Hoperlorle okumaya gereksiz mana yukleyip dinin gostergesi yapip olmaz bilincaltinda din baskisi yapmak asagilik bir davranistir.Ekranlarda saygiliyiz denip ,sokaklarda zorla dinletmek nedir


//Littmann//   senin gibi dinsizlere ağır gelir taşıyamazsınız doğru 🚩
bztpburrak   Tasimak zorunda degiliz iste sorun da burda ,siz niye herkese maal ediyorsunuz .
//Littmann//   bu dediklerini kiliselerde çalan çan sesleri için de söyleyebilecek kadar dürüst musun
bztpburrak   kesinlikle evet,dedigim gibi hangi din veya sahis oldugu onemli degil butun ses kirliligine karsiyim .Sokakta son ses arabayla muzik dinlemek mesala ,sokak dugunleri vb amac dine saldirmak degil kendi haklarimi korumak
//Littmann//   hakkını savunacağın yer burası değil.. bu ülkenin adliyeleri hâkimleri savcıları var.. git onlara bu dediklerinle ilgili şikayet dilekçesi ver.. burada yaptığın görüntü kirliliğinden de ben rahatsız oluyorum.. ben hakkımı nerede aramaliyim..

En beğenilen Paylaşım

RojBaşş..🌼


comment icon Diğer 6 yorumu gör

Hdl ah aijlaa   Hiii🤫
~Hécťoŕ~°~   rojbaşş berxo 🙋‍♂️doğru yazdım bu sefer🙂
BeRXooo   RojbaŞ Yorgun eyw. Sıkıntı yok yaw.😊
BeRXooo   Günaydın mevzu eyw.🤚
BeRXooo   Merdüm Spas bra görmedim seni.🙏

En beğenilen Paylaşım

Resimsiz hatunlar daha cok ilgi görüyo enterasan😁


comment icon Diğer 2 yorumu gör

Lavinya2021_   Dimi? Hay Allah🤭🤭
Lavinya2021_   Yok ondan deil
Lavinya2021_   Bu aralar çalınan hesaplar ve kadınlara yönelik aşağılayıcı tutumlar yüzünden bir önlem sadece yoksa var resimlerimiz boy boy .... anlarsın ya
Lavinya2021_   Ben fake make ilgilenmiyorum inanalar olmuş kendisi fake zaten foto koysa ne koymasa ne burda olsa ne olmasa ne pehhh😏
Lavinya2021_   Hakli olmak kimsenin umrunda degilki👊

İlgini Çekebilecek Yazılar

üyelik istemeyen sohbet siteleri ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda üyelik istemeyen sohbet siteleri gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.