|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
ElitAşk'a Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

yılbaşı İle İlgili Paylaşımlar

yılbaşı ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar üyelerimiz tarafından zaman içinde duvardaki yerlerini aldı.En alakalı sonuçların bunlar olmadığını biliyoruz. Peki bu aramanla ilgili en iyi paylaşımı sen yapmış olmayı istemez misin? Hadi durma. Bu fikirle ilgili en güzel paylaşımı sen yap ve üyelerin dikkatlerinin senin profilin üzerinde toplanmasını sağla. Bir çok konuda istediğin şeyleri yaz, istediğin resimleri ekle. Fakat önemli olan karakterini yansıtman ve fark yaratman. Bu sayede hayatına yepyeni insanları katman içten bile değil!..

En beğenilen Paylaşım

yılbaşına özel dua edilir #ALLAH hayırlısıyla ıslah etsin #Amin



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Yılbaşına yaniliz girmekte ne bilim aslında annem içerde abim içerde uzakta olan iki kadınla yazistigim halde ne bileyim bu gece doğum günüm ve yılbaşı ama ben neden mutsuzum



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Muharrem ayının birinci gecesi, Müslümanların kamerî yılbaşı gecesidir. Müslümanların şemsî yılbaşı gecesi ise, efrencî Eylül ayının yirminci gecesidir. Muharrem ayı, İslam kamerî senesinin birinci ayıdır. Muharrem ayının birinci günü Müslümanların kamerî senesinin, birinci günüd


____MEMATİ___   Müslümanları sevindirmeli, bunların sevablarını ölülere de göndermelidir. Bu gecelere saygı göstermelidir. Saygı göstermek, günah işlememekle olur
____MEMATİ___   Dün geceydi bu gün 1muharrem gece çalışıyordum yazamadım
____MEMATİ___   Reis eyw çiçekler için
____MEMATİ___   Aynen Leyla

En beğenilen Paylaşım

Bir ayvayı dişler gibi 🎸🎸 Isır ısır ömrümüzü Bir girdapta dönüyoruz Yaşamadan günümüzü Deli gibi kutluyoruz yılbaşı doğum günümüzü Doğumada ölümede Çiçekler yolluyoruz Sevince de kedere de Doğumada ölümede çiçekler yolluyoruz. Özel Sipariş ✋


comment icon Diğer 166 yorumu gör

Paamukk...️   çok zor tutsamda kendimi yapıyorum gordumu yolumu deyistoroyirum resmen ayaz o pizzacilari borekcileri paralar o fitrinler yokmu o fitrinler doyirum kız sakın sakın asla doyor icimdrki ses bana 😊
1 Yolcu   Beslenme alışkanlıkları için o rahmetli Aidin Salih harika anlatıyor. Onun talebeleri nerededir bilmiyorum ama. Gerçek hekim bu kadın Muhakkak izle o kadını.
1 Yolcu   Bi kitabı da var aslında ama almadım bende hâlâ. Prof. İsmail Hakkı Aydın "Rabbim Beni Doktorlardan Koru" kitabını aldım yeni.😁 Okuyacam bu hafta inşallah
Paamukk...️   😊hm
1 Yolcu   Hmmm 😁

En beğenilen Paylaşım

yılbaşı imiş pehhhh 😛



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Nedesek boşş yenı yılda neymışş yenı umutlar için yelken açmak ıstermışş ulan en azından yılbaşında söğleme bee 😂 😂


Dalgıç bey   😂 😂 bu yenı yıl sprızı olduu piyongoda cıkmadı ah ulen felek sen bana neettun 😂 😂 😂 sen hıç deme şansın yokk kalpten gıder adam daaa

En beğenilen Paylaşım

yılbaşında burdan hatunun birine yılbaşı büyük ikramiyesi çıkarsa yıllar önce kaybettiği sevilisi ben oluyorum yok efendim tanımıyorum etmiyorum anlamam 😁


comment icon Diğer 9 yorumu gör

Bahanem   Umran allah saba iyileti denk getirsin herzaman
Umran NL   seninde turkce bozuk
Bahanem   Yok türkçe bozuk değil de telefon tuşları bit kadar yandaki harflere dokunuyo bende düzeltmeye uğraşmıyorum😂
Umran NL   hehehehe😀😀😀😀
Bahanem   😂

En beğenilen Paylaşım

31 Aralık yılbaşı die değilde..Mekkenin fethi diye bekleyenlere selam olsun..🌹



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Mesaj hakkım bitti yine lanet gelsin sana admin 20 mesaj nedir yaaa yılbaşı ikramiyesi ver bari 😏😏😏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Önümüzdeki lak lak günler ve gündemi meşgul eden konular 14 Şubat 23 Nisan 1 Mayıs Şeker bayrami 15 Temmuz Kurban bayrami 29 Ekim ve 2021 yılbaşı şimdiden tezinizi hazırlayın yazili yapicam.. iyi gecer🙌😀😀



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Günaydınnnnn yılbaşı büyük ikramiyeleriiiii😜😜😜😜


Tuzluçilekk   Günaydın hemşo

En beğenilen Paylaşım

#nevşehir'de yılbaşında ne yapılır ?


comment icon Diğer 3 yorumu gör

gamli_baykus   Akın bir acikla onu. evet anlamadım 🤦🏻 Yardımcı olsana lütfen
_⭐⭐MURADD⭐⭐_   Ben 5 yıldır ölmedim bak bişe olmaz 😏
gamli_baykus   Murat reis yok yok kaçacağım bu sene Nevşehir taraflarına. yoksa valla ölürüm yaa
gamli_baykus   özür dilerim. sende benden al Ödeşmiş olalım 🤦🏻 valla kusura bakma bilmiyordum
gamli_baykus   Teşekkür ederim güzel insan 😇

En beğenilen Paylaşım

Zaten bu gün yılbaşı değil. Dünya 🌍 Güneş ☀️ etrafında ki turunu bu gün mü tamamlıyor ? Hayır. Zira bir yıl yaklaşık olarak, 365 gün 6 saattir.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Günaydınnnn yılbaşı amortileri😍😍😍


He Yi   Günaydın efendim

En beğenilen Paylaşım

Way be bu yılbaşıda yanlızım yine tek içicem



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

yılbaşı ve benzeri bir çok konuda ElitAşk'ta arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda yılbaşı gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
ElitAşk Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

ElitAşk Arkadaşlık Sitesi Android uygulama ElitAşk Arkadaşlık Sitesi ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. . Blog | @2015 - 2021 ElitAşk tüm hakları saklıdır.